مهدي ميري با بررسي نقطه به نقطه عملکرد شعب اردبيل وتاکيد بر تلاش جمعي براي کاهش مطالبات گفت: مطالبات معوق يکي از موضوعهاي ارزيابي عملکرد سرپرستيها است .
وي به راههاي وصول مطالبات اشاره و اضافه کرد: در طي چند سال برنامهريزها و رويه هايي براي وصول سريع و کمهزينه مطالبات به اجرا درآمده که نتايج مثبتي به همراه داشته است.
ميري با تاکيد بر تلاش مضاعف کارکنان در شرايط فعلي اقتصادي ادامه داد: عبور از اين مقطع خاص با تکيهبر تواناييهاي و همراهي کارکنان و سرمايهگذاري بر روي مشتريان قديمي ممکن شده است.
وي همچنين به نسبت سوددهي شعب اشاره کرد و افزود: بقا هر بنگاه اقتصادي داشتن سود و توجيه اقتصادي است. اگر آمار مطالبات روند صعودي داشته و منابع کمتر از اهداف تعيين شده باشد، جريان اقتصادي زيان ده تلقي ميشود.
سرپرست مديريت شعب اردبيل تأکيد کرد: رعايت بخشنامههاي بانک مرکزي و جذب سپردهها با سود ابلاغي فضاي رقابتي مناسب و سالمي را در اختيار تمامي بانکها و مؤسسات در بازار رقابت بانکي ميگذارد.
در انتها جلسه روساي شعب با طرح مسائل و مشکلات پيرامون جذب منابع و وصول مطالبات را بررسي و به ارائه راهکارهاي دستيابي به اهداف تا پايان سال پرداختند