کد خبر: ۴۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
مدیر عامل بانک رفاه: در سال گذشته ساختار بانک اصلاح شد که تمرکز اصلی آن مشتری محوری بود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ دکتر سهمانی افزود: در ساختار جدید ، حوزه های بانکداری شرکتی و اختصاصی ایجاد شده است و امیدواریم بیش از پیش به امور مشتریان و نیازها و خواسته های آن ها رسیدگی شود.
وی طبقه بندی مشتریان را بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: مشتریان بزرگ و خوشنام جایگاه ویژه ای نزد بانک دارند. باشگاه مشتریان بانک رفاه به همین دلیل تاسیس شده است و در آینده بیش از پیش تقویت خواهد شد.
مدیر عامل بانک رفاه بر تحقق انتظارات مشتریان به نحو مطلوب تاکید کرد و گفت: بانک رفاه در پایش های افکار سنجی و بازار سنجی میزان رضایت مشتریان را به صورت مستمر اندازه گیری می کند و نسبت به تقویت خدمات خود اقدام می کند. در تلاشیم با ارائه خدمات مطلوب در عمل، مشتری محور باشیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: