به گزارش خبرنگار روزنامه تجارت امین شیرکانی مدیرعامل شرکت بیمه سینا در مراسمی که به مناسبت بازطراحی برند بیمه سینا برگزار شد گفت: توسعه در شرکت های بیمه به چهار ضلع نیاز دارد اول سرمایه دوم منابع انسانی سوم تکنولوژی و چهارم برندینگ می باشد.
شیرکانی ادامه داد: در این شرکت طی 4 سال گذشته به 3 مورد از اضلاع توسعه پرداخته شده بود و ما در سال گذشته با همکاری یک شرکت خارجی و یک شرکت داخلی پروژه ری برندینگ را برنامه ریزی کرده و وقت قابل ملاحظه ای را برای توسعه ضلع چهارم گذاشته ایم تا به اهداف توسعه ای شرکت بیمه سینا دست بیابیم.
وی در خصوص ضرورت ری برندینگ توضیح داد: با توجه به اینکه صلیغه مشتریان در طول زمان دائما در حال تغییر است و این شرکت نیز در راستای تغییرات استراتژی خود را باید تغییر دهد و حتی به فکر تغییر شکل ظاهری نیز بوده است. از طرفی با مطالعه شرکت های بزرگ و موفق دنیا دیده می شود که ری دیزاین در دستور کار آنها قرار دارد و آن دسته که به این موضوع توجه نکرده اند به مرور زمان از دور خارج شده اند.
شیرکانی افزود: ما یک نقشه راه طراحی کردیم که هویت بصری طراحی شده بیمه سینا برای اجرای کامل و فراگیر به مرور زمان نیاز دارد و فکر می کنیم برای کامل شدن این فرایند حدود یکسال وقت نیاز باشد.
در پایان از این هویت بصری و لوگو توسط مدیرعامل شرکت بیمه سینا رونمایی شد.