کد خبر: ۵۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
معاون مالی و اداری شهردار تبریز: خدمات بانک شهر، همکاری سازنده باشهرداری، موجب شده این بانک جایگاه متفاوتی در نظام بانکی داشته باشد.
دستاوردهای ماندگار، حاصل تعامل بانک شهر با شهرداری‌ها

معاون مالی و اداری شهردار تبریز با بیان این‌که تعامل بانک شهر با شهرداری‌ها، دستاوردهای ماندگاری را به دنبال داشته است،گفت: خدمات بانک شهر، همکاری سازنده باشهرداری و حوزه‌های شهروندی، موجب شده این بانک جایگاه متفاوتی در نظام بانکی داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی،  مظفر سلیمانی با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر در کمتر از یک دهه فعالیت بانکی، موفق شده به صورت عملی، در توسعه و عمران کلان‌شهرها تاثیرگذار باشد.

وی افزود:  بخش قابل‌توجهی از پروژه‌های عمرانی سال‌های اخیر، محصول تعامل شهرداری تبریز و بانک شهر است که دستارودهای آن به ویژه در مناطق کم‌برخوردار کاملاً بارز است.

معاون مالی و اداری شهردار تبریز همچنین با بیان این‌که خلاقیت‌ در خدمات، از امتیازاتی است که موجب پیشتازی بانک شهر شده، خاطرنشان کرد: 

سیستم سنتی در نظام بانکی، نمی‌تواند پاسخگوی سرعت و ضرورت‌های هزینه و زمان شود؛ راه‌اندازی شهرنت‌ها و ارائه خدمات شبانه‌روزی، ایده مهمی است که توانسته دشواری دسترسی به خدمات بانکی را به ویژه در برخی از دوره‌های پرتراکم سال، مرتفع کند.

سلیمانی راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت را از دیگر مزیت‌های بانک شهر خواند و افزود : باید در نظر داشت که نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی، فرصتی برای تبادل حوزه‌های فرهنگی، صنعتی و خدماتی است؛ حضور واحدهای بانکی در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند سرعت و کیفیت تعامل بخش‌های خصوصی و نهادهای عمومی را ارتقا دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: