به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، کانال های این شرکت به نشانی sarmadins_co در این دو پیام رسان داخلی آغاز به کار نموده است که علاقمندان می توانند از طریق عضویت در آنها، اخبار و اطلاعات منتشره بیمه سرمد را به صورت لحظه ای و آن لاین رصد کنند.
همچنین از طریق این کانال ها تلاش خواهد شد نسبت به انعکاس اخبار مهم صنعت بیمه، انعکاس مسائل و مشکلات شبکه فروش، گفت و گو با مدیران و کارشناسان صنعت در خصوص مباحث روز بیمه ای، انتشار مقالات و یادداشت های تخصصی و تبیین اهداف و استراتژی های شرکت، اقدامات مثبتی صورت گیرد.
بر اساس این گزارش، با توجه به فیلترینگ پیام رسان «تلگرام»، فعالیت کانال بیمه سرمد در این پیام رسان به طور کامل متوقف شده و از این پس در پیام رسان های داخلی «سروش» و «ایتا» فعالیت خواهد نمود.