به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ضمن بیان رهنمودهایی در موضوعات مرتبط با بازاریابی و تجهیز منابع، اعتبارات ، عملیات ارزی، منابع انسانی و بانکداری الکترونیک ، اهتمام ویژه روسای شعب در ارائه مطلوب خدمات بانکی به مشتریان، جلب رضایتمندی آن ها و تعامل سازنده با مراجعه کنندگان را خواستار شد.
وی همچنین بر لزوم معرفی خدمات نوین بانکداری الکترونیک و خدمات ارزی بانک کشاورزی به مشتریان ، تلاش برای رعایت بهداشت اعتباری در کنار کوتاه کردن پروسه پرداخت تسهیلات ، جذب منابع ارزان قیمت و کاهش ریسک اعتباری تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، تشریح عملکرد و بیان مشکلات ، تنگناها و پیشنهادات توسط مدیر شعب بانک در تهران بزرگ و روسای شعب و ارائه راهکارها توسط مدیرعامل و مدیران امور بانک کشاورزی از دیگر بخش های این نشست بود.