اعتباری بیمه ملت با بیان مزایا و اهداف کارت بر توسعه بیش از پیش این محصول منحصر بفرد در صنعت بیمه تاکید کرد.
وی ایجاد نظم مالی، ساز و کار مناسب برای فروش اقساطی محصولات و خدمات، عدم ریسک وصول مطالبات، شفافیت مالی و ایجاد باشگاه مشتریان را از ویژگی های کارت اعتباری بیمه ملت دانست که همواره افزایش تقاضا از سوی سازمان ها و فروشگاه ها را به همراه داشته است.
مولاپور ضمن معرفی خدمات و سرویس های فعال شده در کارت اعتباری بیمه ملت، تلاش در تسریع و تسهیل ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی دارندگان کارت، حمایت از صنایع و تولیدات داخلی، بالا بردن سطح زندگی دارندگان و رونق کسب و کار را از دغدغه های این مدیریت برشمرد و از اضافه شدن قریب به 20 هزار دارنده کارت اعتباری و تعدادی فروشگاههای مطرح به مجموعه کارت اعتباری بیمه ملت خبر داد.
وی طراحی اپلیکیشن اختصاصی کارت اعتباری بیمه ملت، توسعه برنامه کسب و کار و ارائه کارت اعتباری به پذیرندگان را از جمله برنامه های آتی کارت اعتباری، مطرح و بر ارائه خدمات با کیفیت، اعلام نرخ مناسب، پرهیز از هر گونه تخلف و برخورد شایسته با دارندگان کارت که عمدتاً از کارکنان سازمان ها و نهاد های معتبر دولتی و شرکت های خصوصی بزرگ هستند تاکید کرد.
در ادامه این جلسه؛ مدیران فروشگاههای منتخب، پیشنهادات و دغدغه های خود را مطرح کردند و مدیر کارت اعتباری ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، راهکارهایی جهت توسعه فروش و افزایش رضایتمندی دارندگان کارت بیان کرد.
در پایان این مراسم، از پذیرندگان برتر کارت اعتباری در حوزه های بالاترین میزان فروش، بیشترین میزان تخفیف و پراکندگی جغرافیایی، مشتری مداری و کسب رضایتمندی، تنوع محصول و تامین سبد خانوار و به کارگیری روش های نوین بازاریابی تقدیر و تشکر به عمل آمد.