به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی فجر انرژی خلیج فارس، بررسی دغدغه ها و رضایتمندی مشتریان جزو سیاست های راهبردی شرکت طی سالیان اخیر بوده است.
با توجه به ویژگی محصولات و تمرکز جغرافیایی مشتریان، دیدارهای حضوری با مشتریان، برگزاری نشست های تخصصی، فرم های بررسی شکایات و رضایت سنجی مدون و سیستمی از برنامه های عملیاتی شرکت بوده است.
از جمله این ابتکارات، می توان به برگزاری گردهمایی مشترک مشتریان در بهمن سال 97 اشاره کرد که بازخوردهای مثبت و راه گشایی از مشتریان به همراه داشته است.
این گزارش می افزاید، در ادامه برنامه های مشتری مداری، نتایج نظرسنجی سال گذشته مشتریان در نشست هفتگی شورای راهبری فجر انرژی خلیج فارس به بحث گذاشته و انتظارات و دغدغه های مشتریان بررسی شد.
در این جلسه، پس از تحلیل نتایج رضایت سنجی مشتریان، پیشنهادها و مصوباتی در جهت ارتباط بهتر با مشتریان، از جمله تشکیل نشست حضوری در محل کار،برنامه ریزی بازدید مشتریان از عملکرد فجر و مشاوره تخصصی به صنایع پتروشیمی همجوار (مشتریان) به تصویب رسید.