به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه معلم ،این شرکت بیمهای از همان ساعات اولیهای که راههای ارتباطی گشوده شدند، آمادگی کامل خود را جهت رسیدگی به پروندههای خسارتی بیمهگذاران اعلام و با اعزام اکیپ ویژهای از مدیریت بیمههای آتشسوزی، کارشناسان خسارت و مدیر شعبه زاهدان به مناطق سیلزده منجمله کنارک، زرآباد، دشتیاری، شهرستانهای چابهار و ایرانشهر مراجعه و نسبت به برآورد و پرداخت خسارت به بیمهگذاران خود اقدام نموده است. بر اساس این گزارش تعداد پروندههای بررسی شده در مدت 10 روز از زمان بازگشایی راههای ارتباطی 168 فقره بوده است و تعداد 50 فقره نیز در حال انجام بازدید از سوی کارشناسان این شرکت میباشد.
گفتنی است، همزمان با ورود رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مناطق سیلزده در سیستان و بلوچستان، شرکت بیمه معلم نیز طی گزارشی مبسوط، نحوه بررسی پروندههای موجود و اقدامات صورتگرفته را مورد ارزیابی و تشریح قرار داد.