به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، علیاصغر نادری با اشاره به اینکه شبکه بانکی استان همواره در کنار مردم برای جبران خسارتهای ناشی از حوادث غیرمترقبه بوده است، بیان کرد: بعد از حادثه سیل در فروردینماه سال ۱۳۹۸، این مدیریت در کنار همه دستگاههایی که برای خدماترسانی به مردم تلاشی شبانهروزی از خود نشان دادند، اعلام کرد که آمادگی دارد در سریع ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت خسارتهای سیل که از سوی دولت معرفی و تخصیص اعتبار شده است، اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه پنج هزار و۶۷۰ پرونده معرفی شده به این مدیریت در سال ۱۳۹۸ به مرحله پرداخت تسهیلات رسیده است، افزود: در سال گذشته، تعداد قابلتوجهی پرونده مربوط به پرداخت خسارت سیل به این مدیریت معرفی شده است که خوشبختانه همکاران ما در این مدیریت با تلاشی ستودنی موفق شدهاند ۹۹٫۶ درصد پروندههای معرفی شده را به مرحله پرداخت تسهیلات برسانند که شاید اندکی از مشکلات مردم سیلزده استان کاهش یابد.
نادری تصریح کرد: بانک مسکن در بخشهای بازسازی اماکن مسکونی روستایی، بازسازی اماکن مسکونی شهری، تعمیر اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأمین لوازم خانگی، اقدام به پرداخت تسهیلات به افراد معرفیشده کرده است.
مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان با تأکید بر سال گذشته بیش از ۹۵۳ میلیارد ریال از سوی شعب مختلف بانک مسکن استان خوزستان به پروندههای معرفیشده بابت سیل خوزستان تسهیلات پرداخت شده است.
وی همچنین به کمکهای نقدی و غیر نقدی بانک مسکن استان خوزستان به سیلزدگان خوزستان اشاره کرد و گفت: بانک مسکن در راستای مسوولیتهای اجتماعی خود از همان ابتدای وقوع سیل، اقدام به ارائه کمکهای غیر نقدی شامل لوازم خانگی به مردم سیلزده کرد که در این راستا علاوه بر جمعآوری کمکهای همکاران، کمکهای نقدی و غیر نقدی بانک و سایر همکاران نیز جمعآوری و در اختیار جمعیت هلالاحمر استان خوزستان به عنوان متولی ارائه کمک به سیلزدگان قرار گرفت