کد خبر: ۲۳۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
منابع خبری از شهادت سه تن از فرزندان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و تعدادی از نوه‌های وی در حمله رژیم صهیونیستی در غزه خبر دادند.

شهادت ۳ فرزند اسماعیل هنیه در بمباران صهیونیست‌ها

منابع خبری از شهادت سه تن از فرزندان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و تعدادی از نوه‌های وی در حمله رژیم صهیونیستی در غزه خبر دادند.

شبکه الجزیره گزارش داد که در پی حمله رژیم صهیونیستی در غزه سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و شماری از نوه‌های وی به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی اسامی شهدا را «حازم، امیر و محمد» فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کردند.

وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۳ هزار و ۴۸۲ نفر و مجروحان به ۷۶ هزار و ۴۹ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه هنچنین اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ هزار نفر در نتیجه حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه شهید و ۵۶ تن دیگر مجروح شدند. 

بنا بر اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه گفت: غزه در حالی به استقبال عید فطر رفته که شاهد جنایت‌های بیشتر صهیونیست‌ها، تداوم جنگ نسل‌کشی و افزایش شمار شهداست. غزه در عید فطر شاهد به پرواز درآمدن جنگنده‌های اسرائیلی و شلیک گلوله توسط تانک‌ها در راستای تحقیر احساسات مسلمانان بود.

دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه افزود: ما بار دیگر مسئولیت دولت آمریکا و شخص رئیس جمهور بایدن در این حملات را تکرار می‌کنیم. بایدن همچنان به اشغالگران چراغ سبز نشان داده و آنها را با سلاح برای ارتکاب کشتار جمعی حمایت می‌کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار