کد خبر: ۲۳۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۴
در این گزارش فهرستی از ۵ خودروی هیبریدی ارزان‌قیمت در سال ۲۰۲۴ وجود دارد که کمتر از ۳۰ هزار دلار قیمت دارند.

۵ خودروی ژاپنی هیبریدی ارزان در بازار ایران

خودرو‌های هیبریدی در چند سال اخیر برخلاف روز‌های اولیه حضورشان، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و تمایل به خرید این نوع خودرو‌ها بیشتر شده است. در حال حاضر برخی از خودرو‌های هیبریدی ارزان‌قیمت در بازار جزو بهترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آیند.

غالب خودرو‌های هیبریدی مقرون‌به‌صرفه نبوده و مشمول هزینه‌های مختلفی می‌شوند. اما در این بین

خودرو‌هایی هم وجود دارند که مقرون‌به‌صرفه بوده و با وجود امکانات ضعیف‌تر، کارایی بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهند.

در اینجا فهرستی از ۵ خودروی هیبریدی ارزان‌قیمت در سال ۲۰۲۴ وجود دارد که کمتر از ۳۰ هزار دلار قیمت دارند.

۵. تویوتا پریوس با قیمت ۲۷ هزار و ۹۵۰ دلار معادل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان

خودروی ژاپنی هیبریدی، ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران

پریوس جدید با ظاهر جذاب و امکانات قابل‌قبول سرانجام به بازار آمد. این مدل در حال حاضر در دو نسخه FWD یا AWD عرضه می‌شود و به ترتیب ۱۹۴ اسب بخار و ۱۹۶ اسب بخار قدرت ارائه می‌دهد. پریوس در مقایسه با کرولا هیبریدی، فضای داخلی و فناوری و ویژگی‌های ایمنی بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

۴. کیا نیرو هیبرید با قیمت ۲۶ هزار و ۹۴۰ دلار معادل یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان

خودروی ژاپنی هیبریدی، ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران

نیرو یکی از بهترین خودرو‌های این لیست به‌حساب می‌آید. این خودرو دارای یک موتور ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر همراه با یک موتور الکتریکی است که ۱۳۹ اسب بخار قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. نیرو هیبرید یک فضای داخلی جادار و کاربردی را ارائه می‌دهد که مجهز به صفحه‌نمایش لمسی ۸ اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو و نمایشگر کیلومتر شمار ۴٫۳ اینچی است. به لطف طراحی مجدد آن در چند سال پیش، این خودرو ظاهر بهتری نسبت به قبل دارد.

۳. هیوندای النترا با قیمت ۲۶ هزار و ۲۵۰ دلار معادل یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان

خودروی ژاپنی هیبریدی، ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران

با توجه به اینکه النترا هیبریدی از قوای محرکه مشابهی با کیا نیرو بهره می‌برد، جای تعجب نیست که این سدان مصرف سوخت بهتری ارائه کند. النترا به لطف طراحی مجدد، ظاهر بهتری نسبت به قبل دارد، اما همچنان یک سدان با ظاهری نسبتاً ابتدایی است. فضای داخلی النترا هیبرید شیک و راحت است؛ تریم ابتدایی یک نمایشگر کیلومتر شمار ۱۰٫۲۵ اینچی و صفحه‌نمایش لمسی مرکزی را ارائه می‌کند و فناوری نسبتاً زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲. فورد ماوریک هیبربد با قیمت ۲۵ هزار و ۴۲۰ دلار معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

خودروی ژاپنی هیبریدی، ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران

فورد ماوریک یک پیکاپ جذاب است که تقریباً تمام توانایی‌هایی را که می‌خواهید به شما ارائه می‌کند. موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر همراه با موتور الکتریکی، ۱۹۱ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و تمام قدرت را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. تریم پایه XL امکاناتی مانند کروز کنترل، اپل کارپلی و قابلیت اندروید اتو و ... را ارائه می‌دهد.

۱. تویوتا کرولا هیبرید با قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ دلار معادل یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان

خودروی ژاپنی هیبریدی، ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران

ارزان‌ترین خودروی هیبریدی که می‌توانید در آمریکا بخرید تویوتا کرولا هیبریدی است که تنها ۲۳۵۰۰ دلار قیمت دارد. موتور ۱٫۸ لیتری چهار سیلندر همراه با موتور‌های الکتریکی، ۱۳۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و می‌تواند این قدرت را به انتخاب شما به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها منتقل کند. فضای داخلی راحت و به‌خوبی طراحی شده است؛ یک صفحه‌نمایش لمسی هشت اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو در مدل پایه وجود دارد. ویژگی ایمنی Toyota Safety Sense نیز به‌صورت استاندارد نصب است.

منبع: خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار