کد خبر: ۴۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
رضا کيانيان

آقاي جديدي ! علي‌رغم اينکه صحبت‌هاي شما را برخي به طنز گرفتند ولي من منظور شما را خوب فهميدم. شما مي‌خواهيد بگوييد من که بازيگر هستم، چه ربطي دارد که درباره مسائل شهري و شهرنشيني صحبت کنم؟ قاعدتا من شهروند تهران هستم و براساس حقوق شهروندي هم مي‌خواهم و هم مي‌توانم در مورد مسايل شهري صحبت کنم.
آقاي عباس جديدي به شما رأي داده شده، من نه، بخشي از شهروندان، شما را انتخاب کردند تا برويد پيگير مسائل شهري باشيد و کاري بکنيد که اوضاع شهر ما بهتر شود پس در نتيجه از شما انتظار داريم، وقتي فاجعه پلاسکو پيش آمد، بياييد و توضيح بدهيد، بياييد بگوييد ما چه کارهايي کرده بوديم و چه کارهايي را نکرده بوديم و اگر نکرديد عذرخواهي کنيد و اگر کرديد، توضيح بدهيد. اما ما تاکنون از شوراي شهر هيچ توضيحي نشنيديم، فقط آمدند و گفته‌اند ما قبلا گفته بوديم که اين گونه است؛ باشد گفته بوديد ولي وقتي مي‌دانستيد اينقدر خطرناک است چرا پيگيري نکرديد چرا شهردار را موظف نکرديد چرا به مجلس نبرديد و چرا آن را علني نکرديد و ..... فقط گفته بوديد! شما وظيفه‌تان اين نيست که فقط بگوييد، شما وظيفه‌تان اين است که کار انجام بدهيد و پيگيري کنيد. به هر حال آقاي جديدي !از شما مي‌خواهم با اين که از من دلخوريد ،اما بيايبد و توضيح بدهيد که چه کاري براي شهر انجام داده‌ايد و توضيح بدهد با تخصصي که داريد چه کارهايي براي بهتر شدن اوضاع اين شهر کرده‌ايد؟!
به تازگي از من خواسته‌ايد هر سناريويي را که دست من دادند اجرا نکنم. به شما مي‌گويم.شخصيت من در دنياي سينما ،دقيقا همين طور است! در انتخاب‌هايم سختگير هم هستم، برويد و تحقيق کنيد. اما اگر منظورتان دنياي سياست و سناريوهاي سياسي ست! بايد ثابت کنيد که به من سناريو داده مي‌شود و سند داشته باشد که از کجا و از طرف چه کساني! چون اين تهمت است و قابليت پيگيري دارد.
آقاي جديدي! فرافکني نکنيد! يعني به جاي اين که به من نصيحت کنيد! در مورد جايگاه و مسوليت‌هايتان جوابگو باشيد. توپ در زمين شماست! شهر آسيب ديده. نه فقط با ريزش ساختمان پلاسکو. با هواي آلوده، با پارازيت‌هاي گوناگون، با ترافيک، با گسترش بي رويه، با کودکان کار. با کارتن خوابي، با کمبود فضاهاي ورزشي و فرهنگي ، با رشد بيکاري ،با رشد سرطان.......... باز هم بشمارم؟! شما بايد جوابگوي اين معضلات باشيد! و در قبال راي که به شما داده شده و حقوق موقعيتي که به دست آورده‌ايد کار کنيد و پاسخگو باشيد. و مواظب کلماتي که به کار مي‌بريد باشيد. شما نماينده مردم و عضو شوراي ابر شهر تهران هستيد! به جاي نصيحت به من و همکاران محترم من آن هم با ادبياتي که ما متوجه نمي‌شويم، وظيفه‌تان را انجام دهيد. شما براي نصيحت کردن انتخاب نشده‌ايد!


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار