به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ نشست دوازدهم ستاد توسعه بیمههای عمر، با اعلام رسمی شروع جشنواره فروش بیمههای عمر و سرمایه گذاری بیمه دی با نام «عمری به خرسندی»، در محل دفتر معاونت برنامهریزی و تحول برگزار شد.
سید مهدی احمدی، معاون برنامهریزی و تحول هدف از آغاز این طرح را ارتقاء سطح فروش دانست و اظهار داشت: ستاد توسعه بیمههای عمر ضمن اخذ مجوز شورای معاونین با هدف افزایش سهم پرتفوی بیمههای زندگی شرکت در صنعت، از اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور تمامی مدیران حوزههای مربوطه تشکیل گردید.
وی تصریح کرد: تا کنون بالغ بر 30 ساعت نشست در این خصوص برگزار شده است که مواردی از قبیل؛ وضع موجود، تحولات بازارهای داخلی و خارجی، چالشها و مشکلات سازمان، راهکارهای نوین فروش با تمرکز بر حوزه دیجیتال، کانالهای فروش، محصولات و طرحهای نوین، بازارهای هدف، فرآیندهای فروش، آموزش، تسهیلات و ... مورد بررسی قرار گرفت.
احمدی با ابراز امیدواری نسبت به نتایج برگزاری این جشنواره و ارتقاء سهم بیمههای زندگی بیمه دی در آینده، اعلام نمود: جشنواره تنها یکی از دستاوردهای ستاد است و با توجه به حمایتهای مدیریت عالی سازمان و همچنین تلاش تمامیبخشهای مربوط، در آینده شاهد اقدامات توسعهای ارزندهای خواهیم بود.
معاون برنامه ریزی و تحول بیمه دی افزود: با موافقت اعضاء و بهرهگیری از نظرات کارشناسان خبره، مسائل و راهکارها با هدف بهبود وضع موجود اولویت بندی شده اند.
جشنواره تابستانه فروش بیمههای عمر برای دو محصول "عمر انفرادی و عمر خانواده" با نام «عمری به خرسندی» از تاریخ 15 مردادماه آغاز و تا تاریخ 30 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد یافت. در این جشنواره به نمایندگان و شعب منتخب جوایز ارزندهای اهدا خواهد شد.