کد خبر: ۱۰۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه شرایط نوروز امسال با سال‌‌های قبل متفاوت است نسبت به احتمال آلودگی به کرونا در اثر سفرهای بین شهری هشدار داد و گفت: استراحتگاه‌‌های پیش بیمارستانی برای جداسازی موقت افراد مشکوک به کرونا در پنج استان راه‌‌اندازی شده ا

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر کیانوش جهانپور با بیان اینکه شرایط نوروز امسال با سال‌‌های قبل متفاوت است، اظهار کرد: امیدواریم مردم با درک و جدی گرفتن این مسئله، از خود و خانواده‌‌ها مراقبت کنند. سفرها و دیدوبازدیدهای مرسوم نباید انجام شوند و اگر این مسائل رعایت نشود، نوروز امسال برای مارنگ‌‌وبویی از عید نخواهد داشت.

وی افزود: هموطنان محدودیت ترددهای شهری، عدم حضور در هرگونه تجمعات کوچک و بزرگ از هر جنس و هر قالبی و لغو همه سفرهای بین شهری غیرضروری را مد نظر قرار دهند و با سفر کردن، خود و مردم سایر شهرها را به زحمت نیندازند.

جهانپور ادامه داد: باتوجه به همراهی خیرین امور سلامت، سازمان‌‌های مردم‌‌نهاد و مشارکت خوب مردمی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استراحتگاه‌‌های پیش بیمارستانی با کمک نیروهای داوطلب و بسیج جامعه پزشکی و نیروهای نظامی و انتظامی برای جداسازی موقت افراد مشکوک به کرونا در پنج استان راه‌‌اندازی شده است و توسعه این استراحتگاه‌‌ها در اغلب استان‌‌های کشور می‌‌تواند باعث ثبت یک الگوی نوین در مواجهه با بیماری‌‌های واگیر به نام ایران و ایرانی شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار