کد خبر: ۱۰۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش شفاف، با شیوع و فراگیری کرونا در جهان، در برخی از کشورهای صنعتی و پیشرفته بسیاری از مردم با حمله به فروشگاهها و سوپرمارکتها، کالاهای ضروری را از قفسه ها خالی کردند.

اکنون که موجودی برخی از کالاها در این کشورها به صفر رسیده، کسانی که به صورت انبوه خرید کردند در حال نمایش احتکارهای خود در صفحات مجازی هستند!

پایگاه خبری "دیلی میل" در گزارشی نوشت، کاربران رسانه‌های اجتماعی آمریکا، انگلیس و استرالیا بسیاری از کالاهای انبار کرده خود مانند رول دستمال کاغذی، پوشک بچه، مواد شوینده و ضد عفونی و مواد غذایی را در صفحات مجازی با هشتگ "stockpile" به نمایش می‌گذارند.

یکی از کاربران استرالیایی در صفحه شخصی خود مواد غذایی انبار شده در کمد و یخچال و فریزرها را که برای قرنطینه جمع کرده بود به نمایش گذاشت و دیگران را به خرید هرچه بیشتر کالاها ترغیب کرد.

مسئولین این کشورها بارها تقاضا کرده که برای خرید کالا هجوم نبرده و به میزان مصرف هفتگی خود خرید کنند، اما تصاویر صف‌های طولانی فروشگاهها و سوپرمارکتها نشان از بی‌توجهی مردم این کشور دارد.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور انگلیس , کشور استرالیا , ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور انگلیس , کشور استرالیا , ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور انگلیس , کشور استرالیا , ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور انگلیس , کشور استرالیا , ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور انگلیس , کشور استرالیا , ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور انگلیس , کشور استرالیا , ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور انگلیس , کشور استرالیا , ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور انگلیس , کشور استرالیا , ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور انگلیس , کشور استرالیا ,

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار