کد خبر: ۱۰۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
توصیه‌های کرونایی دکتر مینو محرز رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران به مردم در هنگام قرنطینه را مشاهده کنید.

عضو کمیته کشوری مبارزه با بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که پس از اعلام مثبت بودن تست کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، حال خود را خوب توصیف کرد.

دکتر مینو محرز گفت: تست کرونای من مثبت اعلام شده اما حالم خوب است و علائم دیگری هم ندارم، اما از اینکه در خانه مانده ام خسته شده ام و باید منتظر بمانم ببینم چه می شود.

وی ادامه داد: اکسیژن سطح خون من هم خوب است.

دکتر مینو محرز (زاده ۱۳۲۴) پزشک، رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران (IRCHA)، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران است. وی متخصص بیماری‌های عفونی است و زمینه اصلی فعالیتش ایدز است

وی به عنوان کارشناس سازمان جهانی بهداشت درباره بیماری ایدز در ایران و منطقه مدیترانه شرقی پژوهش می‌کند و از سال ۱۳۹۴ که مرکز تحقیقات ایدز ایران (IRCHA) راه اندازی شد ریاست آن را بر عهده دارد، مرکز تحقیقات ایدز، نهاد پیشروی ایران در زمینه پژوهش‌های پایه‌ای و مبتنی بر جامعه دربارهٔ HIV/AIDS در ایران است.

همچنین خانم محرز از جمله مسئولان و کارشناسی است که از زمان شیوع  ویروس کرونا با انجام مصاحبه های متعدد با رسانه ها نقش مهمی از اطلاع رسانی و راه پیشگیری از این ویروس را داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار