کد خبر: ۲۳۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
محکومیت شرکت احیا سپاهان در پرونده شکایت گروه معادن اتبین یحیایی قطعی شد.

صدور رای قطعی بر محکومیت شرکت احیا سپاهان

به گزارش خبرگزاری برنا، بالاخره و پس از گذشت حدود دو سال حکم قطعی بر محکومیت پرونده پرحاشیه شرکت احیا سپاهان صادر شد؛ در سال گذشته شاهد رسیدگی چندین پرونده پرحاشیه بین شرکت احیا سپاهان و گروه معادن اتبین یحیایی بودیم که بالاخره حکم قطعی محکومیت شرکت احیا سپاهان صادر شد.

خبرنگار ما با روابط عمومی گروه معادن یحیایی تماس گرفته تا آخرین وضعیت را در این باره جویا شویم.

وی گفت: بیش از دوسال است که با شرکت احیای سپاهان پرونده‌های متعددی داشتیم که با رسیدگی سیستم قضایی آرای تمامی پرونده‌ها صادر و ابهامات رفع گردید. پرونده حقوقی میان این شرکت با شرکت احیای سپاهان به لحاظ رقم سنگین مطالبات و از طرفی حفظ حقوق سهامداران شرکت احیا سپاهان و همچنین حفظ حقوق

روابط عمومی گروه معادن یحیایی تصریح کرد: پیمانکاران جزئ شرکت ما بسیار حائز اهمیت بود. از این رو با توجه به حساسیت موضوع و با ارجاع پرونده به کارشناسان مربوطه در حیطه‌های مختلف رسیدگی شد که به لحاظ زمانی به درازا کشید، طبیعی است که رسیدگی این پرونده‌ها به لحاظ اعداد و ارقام سنگین دارای هزینه‌های هنگفت دادرسی و حق الوکاله است که طرفین دعوا می‌بایست به این مهم توجه داشته باشند تا حقوقی از منافع شرکت و به تبع آن سهامداران که زمام امور را بدست مدیران سپرده اند در این راستا ضایع نشود. این مورد نیز مستثنی نبوده و برای طرفین هزینه‌هایی به همراه داشت که این شرکت از ابتدا خواستار سازش و حل مشکلات از طریق مذاکره بوده است که متاسفانه با عدم همکاری مدیران محترم شرکت احیا سپاهان منجر به رسیدگی در حاکم قضایی و صدور رای محکومیت ایشان شد. حسینی در خصوص مبلغ محکومیت شرکت احیا سپاهان گفت در حکم صادره و در این مرحله با احتساب تاخیر و تادیه مطالبات بیش از ده هزار میلیارد ریال از مطالبات این شرکت قابل وصول است و الباقی مطالبات ما با بررسی دفاتر و در ادامه رسیدگی همین پرونده انجام خواهد شد.

حسینی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های سیستم قضایی و علی الخصوص رسیدگی جامع دادگاه محترم تجدید نطر استان خراسان رضوی، این پرونده را از حساس‌ترین پرونده‌های رسیدگی شده استان دانست که علی رغم فشار‌های جوی و انواع حاشیه‌های مطروحه در پرونده با سلامت و تدبیر و هوشیاری سیستم قضایی به سرانجام رسید.

وی افزود: در هر صورت منافع شرکت احیای سپاهان نیز مربوط به شخص و اشخاص خاصی نیست و مردم همین مرز و بوم و سهامداران مالک حقیقی این شرکت‌ها هستند. امیدوارم مدیران محترم وقت شرکت احیا سپاهان تدابیر لازم را جهت حفط منافع سهامداران واقعی بیاندیشند و در این خصوص و خدمت به ایران عزیز موفق باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: