کد خبر: ۲۳۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
مراسم افتتاح رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی به همت مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و با همکاری باشگاه نوآفرینی توسکانو و مرکز نوآوری و فناوری های نوین اینولند و با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه و صاجبان ایده های برتر از سراسر کشور در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) کرج برگزار شد.

برگزاری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی به میزبانی استان البرز

مراسم افتتاح رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی به همت مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و با همکاری باشگاه نوآفرینی توسکانو و مرکز نوآوری و فناوری های نوین اینولند  و با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه و صاجبان ایده های برتر از سراسر کشور در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) کرج برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی درابتدای این مراسم ضمن فدردانی از حضور اساتید دانشگاهی و صاحبان ایده های فناورانه کشوردر سخنانی گفت: این رویداد با هدف شناسایی آموزش و معرفی ۱۰ استارتاپ برتر کشور با موضوع سامانه‌های آموزشی مبتنی برVIR – AR ، متاورس تولید و انتقال محتوا POD  و POS ، پلتفرم‌های آموزشی دیجیتال،LMS کاربرد هوش مصنوعی در آموزش ،کاربرد بلاک چین در تولید محتوا به مدت دو روز در این مرکز برگزار می شود.

دکتر سید داود حاجی میررحیمی خاطرنشان کرد: حضور مجموعه‌های فناور و ایده پرداز باعث می‌شود که این ایده های هرچند کوچک بتواند با  کارآفرینی و ایجاد اشتغال  کشور را به سمت رشد و ترقی سوق دهد.

در ادامه و به صورت ویدیو کنفرانس، صفوی؛ استاد دانشگاه شیراز و رئیس انجمن علمی یادگیری الکترونیکی ایران در سخنانی به تشریح ویژگی ها و کاربرد هوش مصنوعی در زندگی جوامع بشری  و نقش این تکنولوژی در ارتقای کیفیت زندگی انسان ها پرداخت و سپس صاحبان ایده های فناورانه به ارائه ایده های خود حهت داوری توسط کارشناسان به منظور معرفی استارتاپ های برتر پرداختند. لازم به ذکر است این رویداد به مدت دو روز و به میزبانی استان البرز در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره ) برگزار می شود. 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: