کد خبر: ۲۳۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
اقتصادنیوز : خودروی جمع و جور شهری ​​هیوندای سوناتا ۲۰۲۴ با یک نوسازی گسترده در چرخه میانی مواجه شده است که به استایل بیرونی و داخلی آن می پردازد و کمی قدرت تهاجمی بیشتری ارائه می دهد.

به گزارش اقتصادنیوز، مردم ایران در حالی شاهد جولان سوناتا مدل ۲۰۱۷ در خیابان ها هستند که جدیدترین مدل این محصول توسط شرکت هیوندای تولید و رونمایی شده است. شرکت هیوندای به تازگی مدل ۲۰۲۴ خانواده سوناتا را عرضه کرده است؛ محصول زیبایی که چشم بسیاری از علاقه‌مندان را خیره به خود کرده است و باید دید حال که بازار ایران به واردات خودروی خارجی دست آشتی داده است، دوستداران سوناتا چه زمانی می توانند شاهد عرضه و واردات این محصول جذاب باشند.

اما محصول جدید سوناتا چه ویژگی هایی دارد؟ خودروی جمع و جور شهری ​​هیوندای سوناتا ۲۰۲۴ با یک نوسازی گسترده در چرخه میانی مواجه شده است که به استایل بیرونی و داخلی آن می پردازد و کمی قدرت تهاجمی بیشتری ارائه می دهد. این خودرو در عین حال تجربه ای راحت را برای رفت و آمد روزانه حفظ می کند.

با یک نگاه به سوناتا ۲۰۲۴، با توجه به تفاوت ظاهری و داخلی آن با مدل ۲۰۲۳، فکر می کنید کاملاً جدید است. طراحی جدید ابرو و چراغ های مخفی سدان هیوندای به ارائه ظاهری مدرن و زیباتر از قبل کمک می کند. در داخل، همه چیز از ستون B به جلو مورد بررسی قرار گرفته است، از جمله داشبورد، سیستم اطلاعات سرگرمی و نمایشگر راننده، کنترل‌های A/C و صندلی‌های جلو.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «ایران در سال 2017 ماند/ هیوندای آس 2024 را رو کرد+ عکس» بخوانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار