کد خبر: ۱۰۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: پلیس از هرگونه تجمع خودداری کرده و با افرادی که در نظم عمومی چهارشنبه آخرسال اخلال ایجاد کرده، به‌طور جد برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی آزادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران بابت پوشش و انعکاس اخبار نیروی انتظامی، به اقدامات و برنامه‌های پلیس برای چهارشنبه آخرسال در استان اشاره و اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ سلامتی مردم و جامعه 

وی با بیان اینکه امسال شعار نوروزی پلیس "سلامت خانواده, امنیت جامعه و با #در خانه بمانیم" است, افزود: پلیس به‌دلیل شرایط کنونی, اقدامات لازم برای پیشگیری و ممانعت از ورود مواد محترقه و شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس از هر گونه جمعیت و تجمع خودداری می‌کند, تصریح کرد: امسال علاوه‌بر تهدیدات چهارشنبه سوری، انتشار ویروس کرونا هم شکل گرفته و نباید تجمع شکل گیرد.

وی با بیا اینکه پلیس امسال براساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه را تشدید و به هیچ عنوان اجازه برگزاری مراسمات نوروزی و تجمعات نخواهد داد, گفت: باید مردم امسال بیش از همه ساله رعایت کرده تا از حوادث و شیوع این بیماری جلوگیری شود.

سردار آزادی با یادآوری اینکه حفظ سلامت مردم اولویت پلیس است, عنوان کرد: نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آسایش مردم در استان با هیچ کسی مماشات نداشته و با اخلالگران نظم و امنیت عمومی بذخورد می‌کند.

انتهای پیام/481/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار