کد خبر: ۱۰۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: روز گذشته جلسه شورای عالی کار به‌مانند جلسه‌های قبلی بدون نتیجه به پایان رسید.

داود میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: اختلافات گروه‌های کارگری و کارفرمایی به حدی بود که به نظر می‌رسد با یکی دو جلسه توافقات صورت نگیرد، تنها باید یکی از گروه‌ها کوتاه بیاید.

وی اظهار کرد: با توجه به تورم و هزینه‌ها بالا در کشور، پیشنهاد  رقم 20 درصدی کارفرمایان شاید خنده‌دار باشد؛  چراکه این روزها  قیمت‌ها صبح و شب یکی نیست و چه برسد به یک سال.

وی بیان کرد: قطعاً اگر همین افزایش صورت بگیرد نه‌تنها  سفره کارگران  کوچک‌تر می‌شود بلکه در خط فقر مطلق نیز سلامت خانواده به مرحله هشدار می‌رسد. 

میرزایی گفت: روز گذشته وزیر کار بر جبران عقب‌ماندگی دستمزد کارگران تأکید داشت. اینکه در تریبون‌های مختلف اعلام می‌کنید کارگران در خط مقدم مقابله با تحریم‌های آمریکا هستند، پس فکری به حال آن‌ها کنید. 

وی افزود: اگر می‌خواهید هر روزتان نوروز باشد، این لحظات پایان سال با یک توافق خوب، میلیون‌ها کارگر را شاد و خوشحال کنید تا کسی شرمنده خانواده خود نشود.

وی اظهار امیدواری کرد؛  امشب همه‌چیز به سود کارگران زحمت‌کش به پایان برسد و با اندکی خوشحالی در کنار خانواده به استقبال سال جدید بروند و قدری از اندوه آنان کاسته شود  به‌شرط اینکه مفسدین اقتصادی با شوک مجدد بر تورم  دو بار در همین فروردین‌ماه قدرت خرید کارگران را کاهش  ندهند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار