کد خبر: ۱۰۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
تیم فوتبال استقلال تهران در سال ۹۸ عملکرد به نسبت خوبی را از حود به جای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۲۶ دیدار برگزار کرده است.

این تیم در لیگ برتر تا پایان هفته بیست و یکم با ۲۰ بازی، ۱۰ برد، ۶ مساوی، ۴ باخت، ۳۹ گل زده، ۲۲ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۱۹ و ۳۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته و ۱۱ امتیاز با پرسپولیس صدرجدولی فاصله دارد.

استقلال ۵۰ درصد بازی‌های لیگ برتری اش را با برد به اتمام رسانده است و به صورت میانگین در هر بازی ۱/۸ امتیاز به دست آورده است.

آمار گلزنی آبی‌ها در بازی‌های لیگ نوزدهم ۱/۹۵ به ازای هر بازی بوده و استقلال به صورت میانگین در هر دیدارش ۱/۱ گل دریافت کرده است.

استقلال در دیدار‌های خانگی خود تا پایان سال ۹۸ به آمار ۱۰ بازی، ۷ برد، یک مساوی، ۲ باخت، ۲۰ گل زده، ۸ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۱۲ و ۲۲ امتیاز دست یافت.

در واقع ۷۰ درصد بازی‌های خانگی اش را با برد تمام کرده و در این بازی‌ها به میانگین ۲/۲ امتیاز، ۲ گل زده و ۰.۸ گل خورده رسیده است.

در بازی‌های خارج از خانه هم این تیم ۱۰ بازی انجام داده است که عملکردش ۳ برد، ۵ مساوی و ۲ باخت، ۱۷ گل زده، ۱۴ گل خورده، تفاضل گل ۵ و ۱۴ امتیاز است.

استقلال تنها ۳۰ درصد دیدار‌هایی که میهمان بوده برده و در این بازی‌ها میانگین ۱/۷ گل زده و ۱/۴ گل خورده را به ثبت رسانده است.

آبی پوشان در زمان سرمربیگری آندره آ استراماچونی بازی‌های شان در مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی جام حذفی را به ترتیب مقابل گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه ۳ بر یک و برابر دیگر تیم دسته اولی یعنی فجرسپاسی با برتری ۳ بر صفر در ورزشگاه آزادی تمام کردند.

البته در تمام دیدار‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی سرمربی بوده که حاصل آن ۲ فرد در مرحله پلی آف، یک مساوی و یک باخت در مرحله گروهی است.

استقلال در لیگ قهرمانان ۱۰ گل زده و ۳ گل خورده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار