کد خبر: ۱۰۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
چند خبر از حواشی شیوع بیماری کرونا در فوتبال جهان منتشر شد.

اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد: پس از تعویق مسابقات یورو ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ توافق در مورد تغییر نام مسابقات به یورو ۲۰۲۱ صورت نگرفت و مسابقات با عنوان نام قبلی برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری جام ملت‌های اروپا به علت شیوع بیماری کرونا و زمان دهی بیشتر برای پایان لیگ‌های اروپایی با توافق یوفا یک سال به تعویق افتاد.

به نوشته روزنامه گاتستا دلو اسپرت، گونسالو ایگوآین مهاجم مطرح آرژانتینی محل قرنطینه تیم یوونتوس را ترک کرد تا به دیدار مادر خود در آرژانتین برود.

اعضای تیم یوونتوس از یک هفته قبل و پس از مثبت اعلام شدن تست کووید ۱۹، دانیله روجانی و بلز ماتوئیدی در قرنطینه به سر می‌برند و ایگوآین ۳۲ ساله از باشگاه خواسته بود تا به وی اجازه داده شود به مادر بیمارش سر بزند.

باشگاه اعلام کرد: با توجه به منفی شدن تست ایگوآین به وی اجازه خروج از قرنطینه داده شد.

با توجه به بسته بودن مسیر‌های هوایی ایگوآین به همراه خانواده اش با جت شخصی و از مسیر فرانسه و اسپانیا راهی آرژانتین شدند.

سامی خضیره (خدیرا) هافبک آلمانی و میرالیم پیانیچ هافبک بوسنیایی نیز به کشور خود رفته اند و کریس رونالدو که برای رسیدگی به وضع سکته مادرش به پرتغال رفته بود، به ایتالیا بازنگشته و خود را در خانه قرنطینه کرده است.

اتحادیه لیگ انگلیس اعلام کرد: با توجه به افزایش مبتلایان اپیدمی کرونا در این کشور تعطیلی اجباری مسابقات لیگ‌های این کشور حداقل تا پایان ماه آوریل ادامه خواهد داشت.

لیگ‌های اسکاتلند، ایرلندشمالی و ولز نیز از این تصمیم پیروی می‌کنند.

اتحادیه لیگ انگلیس همچنین اعلام کرد: ترجیح می‌دهد ادامه مسابقات را تا تابستان پیگیری کند تا اینکه بخواهد مسابقات فصل را پایان یافته اعلام کند.

این اتحادیه همچنین یک بسته ۵۸ میلیون دلاری برای کمک مالی به باشگاه‌ها در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا تخصیص داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار