کد خبر: ۱۰۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
گروه استان ها-هرمزگان- فرمانده انتظامی استان از کشف 9 هزار و 800 عدد دستکش پزشکی قاچاق در بندرعباس خبر داد.

سردار "غلامرضاجعفری" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در شرایط کنونی جامعه، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس طرح کنترل محور و خودروهای ورودی استان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای عبوری 9هزار و 800 عدد دستکش پزشکی قاچاق به همراه 48 عدد شیر عسل خارجی،192بسته بکینگ پودر ،360 عدد دمنوش و پانزده قوطی شکلات صبحانه خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار جعفری ارزش این اقلام کشف شده را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : دستکش های پزشکی کشف شده با تشکیل پرونده و تنظیم صورتجلسه جهت توزیع در جامعه هدف به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه مقابله جدی و بی امان با اخلال گران نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم و اساسی نیروی انتظامی است از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.#

 


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار