کد خبر: ۱۰۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان خبر داد:
یزد- عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و ادارات به مردم با حداقل کارکنان خود تا پایان هفته جاری خبر داد.

فخرالسادات خامسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان همه ادارات، سازمانها و دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی استان وظیفه دارند خدمات مربوط به ارباب رجوع و مردم را با حداقل کارکنان خود و حداکثر یک سوم نیروی انسانی تا پایان هفته جاری، هفتم فروردین ماه ٩٩ اداره نمایند.‌

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ادامه داد: همه مدیران و رؤسای ادارات و دستگاه‌های استان موظف هستند بنا بر مصوبات ستاد ترتیبی اتخاذ کنند تا کارمندان ساکن شهرستان‌های استان که محل خدمتشان در مرکز یا سایر شهرستان‌های استان است تا پایان هفته جاری از مرخصی استحقاقی یا در صورت لزوم به خدمات آنها از دورکاری استفاده نمایند.

وی افزود: شورای هماهنگی بانک‌های استان نیز موظف است ضمن تداوم ارائه خدمات غیرحضوری به مردم نسبت به برقراری کشیک ارائه خدمات بانکی در همه شهرستانها، متناسب با نیازهای مردم و پراکندگی مناسب برای جلوگیری از تجمع مراجعین اقدام کند.

خامسی گفت: بقیه شعب استان باید ضمن بسته بودن درب‌ها و جلوگیری از مراجعه مشتریان با حداقل کارکنان نسبت به انجام خدمات بانکی اقدام کنند.

عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در پایان اظهار امیدواری کرد: با این تصمیمات و اقدامات، شیوع بیماری کرونا در استان یزد کاهش یابد و مردم با ماندن در خانه زنجیره انتشار این بیماری را قطع کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار