کد خبر: ۱۰۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
فرمانده پایگاه بسیج مسجد النبی (ص) شهرک آزادی گفت: از ۱۶ اسفندماه این جوانان هرشب به ضدعفونی معابر و سطوح عمومی در غرب تهران و محدوده شهرک‌های آزادی، فرهنگیان و نصر پرداخته‌اند.

احمد سلطانی، فرمانده پایگاه بسیج مسجد النبی (ص) شهرک آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته جوانان این مسجد در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: از ۱۶ اسفندماه این جوانان هرشب به ضدعفونی معابر و سطوح عمومی در غرب تهران و محدوده شهرک‌های آزادی، فرهنگیان و نصر پرداخته‌اند.

 

فیلمی از ضدعفونی شهر

وی ادامه داد: در این برنامه سطوح عمومی همچون در منازل، ایستگاه‌های اتوبوس، پارک‌ها، عابربانک‌ها و ... توسط گروهی متشکل از ۱۲ نفر از جوانان مسجدی انجام شد. این برنامه همچنان در تعطیلات نوروز هم ادامه دارد و جوانان به جای دید و بازدید‌های مرسوم عید در سال‌های گذشته، این روزها در حال خدمت‌رسانی به هم‌نوعان خود هستند.

سلطانی تصریح کرد: همچنین روزانه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ نیز محلول ضدعفونی کننده از طریق مسجد به اهالی اهدا می‌شود. برای این امر منبعی روی سقف مسجد قرار گرفته است و از طریق لوله‌کشی روی یک دیوار، شیرهایی تعبیه شده است که مردم در این ساعت حضور پیدا می‌کنند و به صورت رایگان محلول ضدعفونی کننده برای سطوح دریافت می‌کنند.

 

توزیع صلواتی محلول ضدعفونی

وی ادامه داد: توزیع اقلام بهداشتی رایگان مانند ماسک، دستکش و ... نیز در دستور کار است.

 

فیلمی از تولید ماسک توسط مسجدی‌ها

فرمانده پایگاه بسیج مسجد النبی (ص) شهرک آزادی گفت: تولید ماسک ویژه پزشکان و پرستاران و همچنین تهیه اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمندان از دیگر برنامه‌های این جوانان مسجدی است که تاکنون ۵۰ بسته اقلام بهداشتی و همچنین ارزاق مورد نیاز این خانواده‌ها تهیه و به نیازمندان جنوب غرب تهران اهدا شده است.

 

 

فیلمی از تهیه و توزیع بسته ارزاق

وی گفت: این خدمات و تلاش‌ها با تزریق روحیه جوانی به هیأت امنا مسجد محقق شده است که موجب پای کار آمدن جوانان برای فعالیت‌های مختلف مسجد شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار