کد خبر: ۱۰۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: مسابقه نقاشی و کتابخوانی باغ‌های بهشت در دو مقطع کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان برنامه‌ریزی‌های مدونی را در این خصوص انجام داده است که از جمله آن آماده‌سازی مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش و ارسال به مناطق محروم، ضدعفونی مساجد در ابتدای کار و برنامه‌ریزی در این مورد است.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان تأکید کرد: همچنین در کنار ده‌ها فعالیت خدماتی و فرهنگی دیگر با نزدیک شدن به روزهای پایان سال ۱۳۹۸ بیش از ۳۰ بنر تبلیغاتی با شعارهای توکل بر خدا، امیدآفرینی و آلودگی فرد به جامعه هم ربط پیدا می‌کند در سطح شهر اصفهان اطلاع‌رسانی و نصب شد.

وی با اشاره به مسابقه نقاشی و کتابخوانی باغ‌های بهشت تصریح کرد: با توجه به ایام ولادت حضرت سیدالشهدا (ع) با هدف زیارت مجازی ایشان، در کنار رشد فرهنگ کتابخوانی در کنار فرهنگ در خانه بمانیم، اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و کتابخوانی باغ‌های بهشت در دو مقطع کودکان و بزرگسالان شد.

صادق‌زاده افزود: در مقطع سنی کودکان و نوجوانان مسابقه نقاشی با موضوع آثار زیارت و حضور در مسجد و عبادت برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان تا نیمه ماه مبارک رمضان فرصت دارند آثار خود را به شماره 28340580990 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان بیان کرد: برای مقطع بزرگسالان مسابقه کتابخوانی باغ‌های بهشت نوشته سید علی بنی لوحی در نظر گرفته شده است، شرکت‌کنندگان برای شرکت در مسابقه باید به سایت amrebemaroof.ir مراجعه و پس از پاسخگویی به پنج سؤال و ارسال پاسخ‌ها، تقاضای درخواست کتاب به همراه نشانی دقیق را تا ۲۵ فروردین به شماره ۰۹۹۰۲۸۳۴۰۵۸ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: در صورت قبولی در مرحله اول کتاب در اختیار شرکت‌کننده قرار گرفته و سؤالات مسابقه کتاب باغ‌های بهشت متعاقباً اعلام می‌شود، این مسابقه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان برای شرکت، تهیه کتاب و ارسال اثر نیازی به خروج از خانه نخواهند داشت.

صادق‌زاده اذعان داشت: این مسابقه با همکاری نهادها فرهنگی دیگر مانند معاونت فرهنگی معاونت فضای مجازی صداوسیمای استان اصفهان، معاونت اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان و... انجام گرفته است.

 انتهای پیام/۶۳۰۹۵/م۲۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار