کد خبر: ۱۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
مراسم سالگرد سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب هم مثل هر سال باشکوه فراوان و با حضور گسترده مردم برگزار شد . تجدید میثاق مردم با آرمانهای امام (ره) و انقلاب ، البته اتفاق جدیدی نیست ولی اینکه با گذشت نزدیک به چهار دهه ، مردم نشان می دهند که هنوز هم مهمترین پشتوانه نظام اسلامی هستند و صرف نظر از همه علایق یا اختلاف نظرهای فکری ، اجتماعی و سیاسی ، به حفظ و پیشرفت جمهوری اسلامی می اندیشند ، پیامهای بزرگی برای همه دارد:
1- مذاکرات هسته ای بیش از یک سال است که مهمترین موضوع سیاست خارجی کشور را تشکیل می دهد .تیم مذاکره کننده هسته  ای جدید علاوه بر اینکه از مسلط ترین و  پرسابقه ترین دیپلماتها تشکیل شده،  جسورانه و غیرتمندانه از آرمانهای نظام و دستاوردهای آن دفاع می کند ، ضمن اینکه در تلاش است تا با پایان دادن به تحریمهای ظالمانه غرب و جلوگیری از بهانه جویی بیشتر دشمنان ، رفاه ، آسایش و امنیت را برای مردم کشورمان به ارمغان آورد . حمایت همه جانبه رهبر انقلاب از این تیم هم نشان می دهد که خوشبختانه راه پیموده شده درست است و مذاکرات در مسیر صحیح و عزتمندانه ای قرار دارد.
در راهپیمایی 22 بهمن امسال هم آنچه بیش از هر چیز به چشم می خورد حمایت قاطبه مردم از مذاکرات تحت سیاستهای مورد نظر رهبری بود .این موضوع نه تنها برای مذاکره کنندگان دلگرمی و اقتدار بیشتری را فراهم می آورد ،  برای بعضی از بهانه جویان که به دنبال منافع شخصی یا جناحی هستند ، این پیام را داشت که مردم با رصد دقیق اخبار و تحلیل درست شرایط پشت سربازان کشور  ایستاده است و اجازه نمی دهد که هیچکس با هیچ بهانه ای به تضعیف این عزیزان دست بزند.
2- مردم در طول انقلاب به دلایل مختلف ، همواره با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده اند ، جنگ تحمیلی و تحریمهای ظالمانه غرب ، اقتصاد کشور را دچار تلاطمهای بسیاری کرده که بار آن در طول سه دهه گذشته بیشتر بر دوش قشر ضعیف و متوسط جامعه بوده است اما هیچ گاه این گونه مشکلات باعث دلسرد شدن مردم نشده است . اتفاقا امسال در این ایام شهرهای جنوب غربی کشور بخصوص اهواز ، با وضعیت عجیبی روبرو شده است . گرد و خاکی که بسیار بیش از حد مجاز است زندگی در این شهرها را برای مردم واقعا ناممکن ساخته است اما با این احوال مردم شهرهای خوزستان و دیگر شهرهای آن منطقه با حضور حماسی خود در راهپیمایی نشان دادند که چنین مشکلاتی را به پای نظام و انقلابشان نخواهند گذاشت و همچون روزهای دفاع
مقدس، پاسدار حریم انقلاب و نظام هستند. اما این موضوع بار مسئولیت مسئولان را بیشتر می کند و به آنها یادآوری می کند که باید با تمام توان ، سعی در مرتفع کردن این قبیل مشکلات و معضلات غیر قابل تحمل باشند . امروز مردم خوزستان از آزمون خویش پیروز و سربلند بیرون آمده اند و حالا باید منتظر ماند و دید که مسئولان چه می کنند؟!
3- دشمنان کشور این روزها ضعیفتر از همیشه هستند . نفوذ بیش از پیش ایران در کشورهای منطقه ، موفقیت در شکست گروهکهای تروریستی و ضد اسلامی چون داعش و استقبال جوانان کشورهای منطقه از الگوی ایران ، ناراحتی رژیم صهیونیستی از موفقیتهای ایران در مذاکرات ، وقتی با حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن جمع زده شود، آینده ای بزرگ و سرافرازانه ای را برای کشورمان نوید می دهد. بی شک برای تسریع در تحقق این آینده ، نیاز به کار و تلاش و مجاهدت بیشتر از سوی مردم و مسئولان وجود دارد . خوشبختانه دولت روحانی ، در حال رفع بحرانهای ناشی از رفتارهای غلط و سوء مدیریتهای مسئولان سابق اجرایی است ؛ و  باید از دیگر نهادها و قوا نیز خواست که مسئولان اجرایی را یاری بیشتری دهند . به امید ایرانی آباد، آزاد و سربلندتر که در آن ، آسایش و رفاه و اقتدار ، در کنار استقلال ، آزادی و امنیت وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار