کد خبر: ۱۰۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ تخت خالی آماده برای بیماران کرونایی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد آقازاده در نشست خبری اظهار کرد: تعداد تخت خالی استان برای بستری بیماران کرونایی ۲ هزار و ۷۰۰ تخت است.

وی با بیان اینکه از نظر تخت‌های ویژه ۷۰ تخت ویژه خالی در استان داریم، تصریح کرد: عمل‌های غیراورژانسی را در استان به زمان دیگری موکول کرده‌ایم و امیدواریم سیر بیماری در روزهای آینده کاهشی باشد ولی تمهیدات لازم برای افزایش بیماران کرونایی اندیشیده شده و در حال حاضر تخت‌های بیمارستانی نسبت به نیازهایمان جوابگو است.

این مقام مسوول افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های خصوصی را وارد چرخه درمان بیماران کرونایی نکرده‌ایم و در صورت نیاز این بیمارستان‌ها را نیز وارد چرخه درمان کرونا خواهیم کرد.

آقازاده با بیان اینکه در صورت نیاز برای نگهداری بیماران بهبود یافته، حکم قضایی خواهیم گرفت، اذعان داشت: با رعایت اصول بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توان بر این بیماری فایق آمد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی یادآور شد: تاکنون فقط ۳۰ نفر حاضر شدند پس از بهبودی به نقاهتگاه‌ها مراجعه کنند.

آقازاده ادامه داد: نقاهتگاه‌های خوبی در استان ایجاد شده است و بیمارانی که شرایط لازم نگهداری در منزل را ندارند در این نقاهتگاه‌ها نگهداری می‌شوند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر امیدوارانه صحبت نمی‌کنم و زمانی که کاملا کرونا را شکست دهیم، امیدوارنه صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار