کد خبر: ۱۰۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به کاهش 64 درصدی ترددها در سطح جاده‌های کشور در 18 رو زگذشته گفت: از روز هشتم اسفند تا پایان روز 13 فروردین 9500 راننده بی توجه به طرح فاصله اجتماعی اعمال قانون شده اند.
صراط:

سرهنگ شرافتی جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا که در محل عوارضی تهران-قم حاضر شده است گفت: ابتدا آماری از روزهای گذشته اعلام می‌کنم.

به گزارش وی ادامه داد: روز گذشته 81 درصد کاهش تردد داشتیم یعنی بالاترین رقم کاهش ترددها که از این میزان ده درصد مربوط به ناوگان باری کشور است و 9 درصد تردد خودروهای شخصی بوده است.

جانشین پلیس راه راهور ناجا گفت: از 25 اسفند سال 98 تا پایان روز 13 فروردین امسال به میزان 64 درصد کاهش ترددها را شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد: برابر اطلاعات به دست آمده در استانهای گیلان، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان و قم بیشترین کاهش ترددها را شاهد بوده ایم.

سرهنگ شرافتی افزود: از روز هشتم فروردین ماه طرح کاهش ترددها ابلاغ و اجرا شده است و در این مدت 9500 راننده بی توجه را اعمال قانون کردیم.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: هموطنانا مستحضر باشند که اگر رانندگان به جریمه 500 هزار تومانی بی توجه باشند همکاران بنده مجبور خواهند شد تا خودرو را توقیف کرده و خودرو در توقیف یک ماهه پلیس خواهد ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار