کد خبر: ۱۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های اخیر وزارت نفت، آینده‌ای درخشان در انتظار صنعت نفت کشور است.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی پورفاطمی عصر شنبه در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق بسیار مهم اقتصادی و انرژی کشور است که نقش بسیار مهمی در تولید گاز کشور دارد.
 
وی به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: طی یک سال و نیم اخیر شاهد برنامه‌ریزی و تلاش‌های بسیار خوبی از سوی وزیر نفت بوده‌ایم که نوید آینده‌ای بسیار خوب را می‌دهد.
 
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های ویژه زنگنه وزیر نفت برای تکمیل و بهره‌برداری از فاز ۱۲ پارس جنوبی، تصریح کرد: این طرح از پروژه‌های بسیار بزرگ صنعت نفت است که به سمت بهره‌برداری کامل پیش می‌رود.
 
وی اضافه کرد: زنگنه تلاش دارد تا وزارت نفت را بار دیگر به اوج رسانده و در این راه عملکردی مناسب و تلاش‌های خستگی ناپذیری داشته است و کارآمدی ایشان باعث راه‌اندازی پروژه‌های مهم صنعت نفت شده است.
 
پورفاطمی از حمایت و همراهی مجلس برای توسعه فازهای پارس جنوبی خبر داد و اذعان داشت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه دیگر طرح‌های پارس جنوبی و پیشی گرفتن از قطر در برداشت از این میدان مشترک باشیم.
 
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری از این طرح نقش مهمی در تولید ناخالص ملی خواهد داشت و منفعت آن به مردم می‌رسد.
 
 
برچسب ها: صنعت نفت ، کشور ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار