کد خبر: ۱۰۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد؛
تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جشن نیمه شعبان به صورت مجازی در سطح استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم‌های نیمه شعبان در استان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه نیمه شعبان قرار داریم و نیمه شعبان از بزرگترین و مهمترین اعیاد دینی و اسلامی ما می‌باشد و ما وظیفه داریم نسبت به وجود مبارک امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف احترام کنیم.

وی ادامه داد: لذا از آنجایی که به خاطر رعایت مسائل بهداشتی تجمعات و مجالس جشن نمی‌تواند برگزار بشود و مردم این توفیق را ندارند که در تجمعات حضور پیدا کنند، لذا پیش‌بینی شده توسط مجموعه‌های مختلف این فضای سرور و شادی و عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) به کوچه‌ها و خیابان‌ها بیاید و این عشق و ارادت و محبت به اهل بیت (ع) به نمایش گذاشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: به همین منظور به همت عزیزانمان در سپاه، بسیج و همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر استان تهران ۷۵۰ کاروان شادی به راه خواهد افتاد و فضایی پرشور و نشاط در شهرستان‌ها استان و محلات شهر تهران ایجاد خواهند کرد.

محمودی افزود: فرهنگسراها و محله‌های تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سایر مجموعه‌های وابسته، ان شالله برنامه‌های ویژه‌ای بدون حضور مردم را خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: تولیدات محتوایی که توسط مجموعه‌های مختلف صورت گرفته، ان شالله در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای منتشر خواهد شد و این قبیل اقدامات، کمترین قدم به عنوان عرض ادب به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار