کد خبر: ۱۰۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۳
ابوالفضل مسعودی راد کارمند مدیریت تجهیزات پزشکی معاونت درمان در ساختمان مرکزی علوم پزشکی شیراز است که با هنر خوشنویسی خود از پرسنل کادر درمان بیمارستان علی اصغر تقدیر کرد.

ابوالفضل مسعودی راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس شیراز گفت: با ورود میهمان ناخوانده ای بنام کرونا به ایران و درگیری کادر درمان و حضورشان در خط مقدم این مبارزه در تاریخ ۲۰ اسفندماه بود که به این فکر افتادم برای تقدیر از پرسنل بیمارستان و همچنین مدافعین سلامتی که در بیمارستان ها کار میکنند تابلوهای یادبود بعنوان قدردانی خوشنویسی کنم  هرچند پاسخ کار ارزشمند این عزیزان را هیچگونه نمیشود داد.

وی ادامه داد: پیشنهادم را به دکتر لطفی ریاست دانشگاه علوم پزشکی دادم و برای نمونه چندتا از قاب هایی را که آماده کرده بودم نزد ایشان بردم که خوشبختانه دکتر لطفی بسیار استقبال کردند و گفتند دوستان ما الان نیازمند حمایت معنوی هستند و این کار را بصورت ویژه ادامه دهید.

مسعودی راد افزود: بیمارستان علی اصغر در شیراز اولین بیمارستانی بود که برای مبارزه با این ویروس آماده شد و از آنجایی که تمامی پرسنل مشغول به فعالیت بودند نمیشد هیچکس را جدا کرد به همین دلیل تصمیم بر راه اندازی یک تیم خوشنویسی کردیم تا بتوانیم از ۴۷۰ پرسنل این بیمارستان تقدیر کنیم.

این هنرمند خوش ذوق گفت: پیشنهاد همکاری را به دوستان و اساتید خوشنویسی دادم که استاد فرهاد نصیری شیراز و استاد رسول نصیری شیراز و استاد مذکور روزگار اعلام آمادگی کردند و در همان ابتدای کار استاد رسول نصیری شیراز علاوه بر کار خوشنویسی شروع به سرودن اشعاری ویژه هر یک از پرسنل کردند و با پیشنهاد وی قرار بر آن شد برای هر یک از پرسنل یک دوبیتی سروده شود و بعد خوشنویسی شود و در قاب قرار گیرد و به پرسنل اهداء گردد.

وی تصریح کرد: در ادامه کار سه نفر خوشنویس شدیم و دو تن شاعر دیگر بنام آقایان شهراد حقیقی و رحیم فخار به جمع ما اضافه شدند و همه اعضای تیم بدون هیچ چشم داشتی شروع به سرودن اشعار و خوشنویسی کردند و تنها هزینه ای که ما داریم هزینه قاب ها است که برای حمایت خیرین  در ابتدا حدود ۳۳ تا کار را برای رونمایی آماده کردیم  و در محیط ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان علی اصغر و رئیس انجمن خوشنویسان شیراز  به نمایش گذاشته شد.

مسعودی راد افزود: همچنین یک فایل صوتی که در آن اشعار بصورت دکلمه  توسط آقایان شهراد حقیقی و علیرضا یزدانپور و خانم آزاده منعم خوانده شده در حال آماده سازی است تا به همراه قاب ها به تمامی پرسنل اهدا گردد.

وی در پایان عنوان کرد: ما در کل کشور شاعران و خوشنویسان توانمند بسیاری داریم که امیدوارم اینکار بعنوان الگویی برای تمامی شهرها باشد تا با استفاده از هنر اصیل ایرانی کادر زحمتکش درمان را حمایت معنوی کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار