کد خبر: ۱۰۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین:
قزوین- سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 25 کیلوگرم تریاک طی 3 عملیات پلیسی و دستگیری 4 سوداگر مرگ در استان خبر داد.

سرهنگ علی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عوارضی «قزوین – کرج» حین کنترل خودروهای عبوری و در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شده و در بازرسی از مسافر اتوبوس مقدار ۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر پس از کسب خبر از فعالیت یک نفر در زمینه توزیع مواد مخدر رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از کسب مجوز قضائی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی و توقیف خودرو وی در جاده قدیم قزوین شده و در بازرسی از خودرو مقدار ۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ بیگی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر مأموران این پلیس پس از کسب خبر از فعالیت یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و کسب مجوز قضائی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی خودرو وی در جاده قدیم "قزوین -رشت" شده و پس از تعقیب و گریز در حالی که متهم قصد متواری شدن داشت با سرعت عمل مأموران متوقف و در بازرسی از خودروی وی مقدار ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: در این پرونده‌ها ۴ سوداگر مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار