کد خبر: ۱۰۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
فرمانده انتظامی استان قزوین:
قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از بازگردانده شدن ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو به شهرهای مقصد در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشکر و قدردانی از مردم فهیم کشور به خاطر همکاری نزدیک و صمیمی با خدمتگزاران پلیس، اظهار داشت: اگر در طرح فاصله گذاری اجتماعی اگر همکاری خوب مردم نبود این طرح با موفقیت همراه نبود و در این راستا پلیس با توجه به مصوباتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد از همان روز نخست طرح فاصله گذاری اجتماعی را به اجرا گذاشت.

وی افزود: استان قزوین با توجه به موقعیت جغرافیایی محور ارتباطی با ۱۱ استان است که همه مبادی ورود و خروجی استان در صد و پایش پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: ترددهای امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۷۵ درصد کاهش پیدا کرد که در تبع آن حوادث جاده‌ای و رانندگی با کاهش چشمگیری همراه بود.

سردار حاجیان ادامه داد: در مسیرهای ورودی و خروجی شهرهای استان ایست‌های بازرسی ایجاد شده و خودروهای غیربومی اجازه ورود نداشتند و در صورت ضروری بودن از مسیرهای کنارگذر عبور می‌کردند که در مجموع در این طرح ۲ هزار ۷۰۰ خودرو که قصد ورود به استان را داشتند بازگردانده شدند که ۲۵۰ خودرو متخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰ خودرو نیز متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی پلیس همراه با مدیران اصناف در سطح استان به مغازه‌های متخلف تذکر و در صورت لزوم اقدام به پلمب مغازه‌ها کرد.

وی ادامه داد: در عملیات‌های پلیسی بیش از ۸۱۵ هزار عدد دستکش پزشکی، بیش از ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و تعداد زیادی ماسک کشف شد که در اختیار سازمان علوم پزشکی استان قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار