کد خبر: ۱۰۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
طی حکمی مدیرعامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ ظهر امروز آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور  عمرانی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب  کشور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا  جانباز با تقدیر از تلاش های مجموعه آب و فاضلاب روستایی و شهری استان عنوان کرد: از امروز و ابلاغ حکم مدیر آبفای استان،  شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان با مدیریت دکتر فیض اله پاسره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر از تلاش های  بی وقفه مجموعه آب و فاضلاب در تامین آب شرب آحاد شهری و روستایی استان به خصوص در بحران کرونا تصریح کرد: قطعا با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی شاهد ایجاد جهش در خدمات راسانی به مردم به خصوص در مناطق مختلف استان به خصوص روستاها خواهیم بود.

وی تقویت حس همکاری و روحیه جهادی  از ملزومات تقویت خدمات رسانی و بهبود خدمات به شهروندان دانست و گفت: انتظار این است که با یکپارچه سازی  شرکت آبفا شاهد جهش خدمات رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی نقاط باشیم.

جانباز همچنین با تقدیر از تلاش های مهندس لدنی نژاد مدیرعامل سابق آبفای استان خاطرنشان کرد: قطعا تجارب ارزنده دکتر پاسره راهگشای چالش های آبفای استان خواهد بود.

وی درا ادامه با اشار به اینکه در بخش روستایی با جذب 100 درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی می توان شاهد جهش اساسی در توسعه خدمات به روستاییان در زمینه آبرسانی باشیم تصریح کرد: امیدواریم ضمن تعریف پروژه های جدید در  حوزه روستایی شاهد تسریع در اجرای پروژه های در دست اجرا نیز باشیم.

در ادامه عزیز فیلی با اشاره به  یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی عنوان کرد: چابک سازی و تسریع در اجرای پروژه ها از مزایای این کار خواهد بود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به دلیل انتخاب مدیری باتجربه و  آشنا به کار برای مجموعه آبفای  استان یادآور شد: امیداریم که شاهد ارتقاء خدمات رسانی به شهرها و روستاهای استان در زمینه آبرسانی و تامین آب شرب باشیم.

 فیلی یکی دیگر از نیازهای اساسی شهرهای و روستاهای استان را توسعه  شبکه فاضلاب  دانست و گفت: با توجه به قرار گرفت استان کهگیلویه و بویراحمد در بالا دست منابع تامین آب استان های جنوب کشور نیاز به توسعه شبکه فاضلاب  بیش از پیش احساس می شود و قطعا در این زمینه باید برنامه ریزی و حمایت های لازم صورت گیرد.

وی گفت: در صورت همکاری مجموعه وزارت نیز و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اجرای یک برنامه 5 ساله  می توان بیش از 90 درصد جمعیت شهرهی استان را تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار داد.

فیلی همچنین از تلاش های بی وقفه مدیریت و کارکنان آب و فاضلاب استان در بحران کرونا به جهت تامین آب و نیز تولید و توزیع آب ژاول تقدیر  کرد.

 در پایان نیز فیض اله پاسره با اشاره به پتانسیل های انسانی که در مجموعه  شرکت های  شهری و روستایی استان وجود دارد اظهار کرد: قطعا با یکپارچه سازی شرکت همه این پتاسیل  ها و امکانات در  خدمت مردم استان خواهد بود و شاهد تسریع در خدمات رسانی و تقویت زیرساخت ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه  و بویراحمد افزود: ساماندهی نیروهای انسانی  و برون سپاری خدمات می تواند باعث بهبود خدمات در مجموعه آبفا شود.

وی پراکندگی جمعیت در  سطح استان را باعث افزایش هزینه های سرانه دانست و یادآور شد: کمک های صندوق توسعه ملی باعش رشد قابل توجه در شاخص های آبرسانی روستاهای استان شده است و  این شاخص از  از 64 درصد به 74 درصد رسیده است.

پاسره عنوان کرد: در مقطع کنونی  و نیز با شیوع ویروس کرونا نیز شرکت آب و فاضلاب با تامین آب شرب  و تولید و توزیع 150 هزار لیتر آب ژاول با تمام تو.ان وارد عمل شد. 

وی با تقدیر از مدیرعامل سابق آبفای استان و تمامی کسانی در مجموعه آبفا تلاش و به خرج دادند، یادآور شد: امیدواریم که با تقویت روحیه  همدلی ، شاهد فعالیت جهادی در مجموعه آبفای استان باشیم.

در پایان این مراسم حکم انتصاب  فیض اله پاسره به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان  و از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب  کشور  قرائت شد.

انتهای پیام/82009

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار