کد خبر: ۱۰۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
جبار کوچکی نژاد نماینده چهار دوره مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامي گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران براي ايجاد اشتغال پايدار در مناطق کمتر برخوردار اقدامات شايسته اي انجام داده است و الگوي عملكردي آن قابل تسري به ساير نهادهاي مالي مي باشد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، جبار کوچکی نژاد در دیدار با بلادي چولابي مدير شعب بانک مهر ايران در استان گيلان ضمن تقدير از عملكرد مطلوب بانك در حوزه اشتغالزايي و توانمندسازي مناطق روستايي بيان داشت: اين بانك در كارآفريني، ايجاد اشتغال و حل مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم به ويژه محرومان جامعه ظرفيت هاي بي بديلي دارد كه با استفاده از آن مي توان به افراد بيشتري كمك كرد.
وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای راه اندای کسب و کارهاي محلي و اشتغالزايي در مناطق محروم تصريح کرد: اشتغالزايي و ايجاد درآمد پايدار براي نيازمندان، يکي از دغدغه‌هاي اصلي مسئولان به شمار مي‌رود و در اين راستا به خوبي مي توان از پتانسيل هاي بانك قرض‌الحسنه مهر ايران استفاده نمود.
در ادامه، بلادی چولابی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گيلان نيز با تشريح سبد محصولات، خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانک گفت: پرداخت تسهيلات به زنان بي سرپرست و بدسرپرست، زندانيان، مددجويان کميته امداد امام خميني (ره)، مددخواهان بنياد برکت، بهزيستي و ... تنها بخشي از فعاليت‌هاي بانك در زمينه تحقق مسئوليت‌هاي اجتماعي است.

نام:
ایمیل:
* نظر: