کد خبر: ۱۰۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
مدیرکل محیط زیست استان بوشهر:
بوشهر - مدیرکل محیط زیست استان بوشهر گفت: طرح بهینه‌سازی مدیریت پسماند در شهرهای استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد قلی‌نژاد در نشست مدیریت پسماند شهر چغادک اظهار داشت: اقدامات مطلوبی در حوزه مدیریت پسماند شهر چغادک انجام گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: تفکیک از مبدا استقرار ایستگاه مکانیزه تحویل پسماند، جمع آوری و تفکیک اصولی پسماند در شهر و مدیریت سایت پسماند شهرداری ازجمله نکات مثبت است که می‌توان به آن اشاره کرد.

قلی نژاد با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند، خواستار اهتمام شهرداران و متولیان مدیریت پسماند در سراسر استان بوشهر شد و گفت: این اداره کل قصد دارد بر اساس معیارهای مشخص شده سازمان محیط زیست عنوان شهر سبز را به یکی از شهرهای استان بوشهر اعطا کند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده شهرداری چغادک تنها شهری است که به صورت ویژه به تمامی موارد مدیریت پسماند ورود داشته و حاصل کار نیز قابل قبول است.

وی بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست برنامه‌های متعددی جهت فرهنگ سازی و همراهی با شهردارانی که سعی و تلاش برای بهینه سازی مدیریت پسماند را دارد و از شهروندان همراه نیز در جشنواره شهروند سبز که همه ساله برگزار می‌شود تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

شهردار چغادک نیز ضمن تشکر از همراهی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ساماندهی بحث پسماند در شهر چغادک با تاکید بر آموزش و تفکیک از مبدا آغاز و با ورود بخش خصوصی و همتی که همکاران در قسمت‌های مختلف شهرداری و با حمایت شورای شهر چغادک داشتند الان می‌توان به جرأت گفت چغادک اولین شهر استان است که دارای مدیریت جامع پسماند شهری است.

زارعی اضافه کرد: در این موضوع باید با افتخار از فرهنگ غنی شهروندان چغادکی یاد کرد که همواره از طرح‌های مدیریت پسماند شهرداری حمایت کرده و این فرهنگ را در شهر نهادینه کرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار