کد خبر: ۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
به دنبال اختلال در سیستم ثبت نام اینترنتی؛
همزمان با اختلال در سایت ثبت نام اینترنتی فروش فوری محصولات ایران خودرو این شرکت اعلام کرد: به دلیل کندی اینترنت و پیگیری رفع مشکلات آن فردا صبح مورخ ۲۳ شهریور ۹۳ زمان دقیق ثبت نام طرح فروش ویژه را اعلام می‌کنیم.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو (پنج شنبه 20 شهریور ماه ) خبر آغاز پیش فروش فوری 6 محصول خود با تحویل 5 روزه در روز شنبه (22 شهریورماه ) را منتشر کرده بود. اما از همان ساعات نخست شروع ثبت نام  اشکالات سیستم باعث شد تا متقاضیان خرید خودرو  نتوانند به راحتی امکان ثبت نام پیدا کنند.

البته لازم به ذکر است که جدا از ترافیک بالای سایت پیش فروش طی روز جاری آنگروه از متقاضیانی که موفق به ورود به سامانه مذکور می شدند هم بعد از دریافت و مشاهده این پیغام که "ظرفیت تکمیل شد" موفق به ثبت نام نمی شدند.

اما بعد از گذشت چند ساعت از آغاز ثبت نام پیش فروش های فوری سایت اینترنتی ایران خودرو اعلام کرد" ضمن عرض پوزش، با توجه به کندی اینترنت و پیگیری رفع مشکلات آن فردا صبح مورخ 23 شهریور 93 زمان دقیق ثبت نام طرح فروش ویژه اعلام می گردد".

به گزارش تسنیم، ایران خودرو در طرح فروش فوری محصولات خانواده پژو 405، وانت، پژو 206، سمند، پژو پارس و رانا نکاتی را هم به خریداران اعلام نموده است براین اساس که طرح فروش ویژه با زمان تحویل 5 روزه جهت بهره مندی تمامی هموطنان گرامی ارائه شده و به محض انجام ثبت نام (پرداخت موفق)، خودرو به صورت خودکار برای مشتری اختصاص یافته می‌شود البته ایران خودرو بلافاصله پس از تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام می‌نماید.

در همین زمینه خریداران مدارک و مستندات مربوط به اخذ پلاک را از نمایندگی جویا شده و تهیه نمائید. بدیهی است زمان صرف شده بابت عدم ارائه مدارک مذکور، به زمان موعد تحویل اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: