کد خبر: ۱۰۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تجهیز نقاهتگاه‌های اسدآباد به ۲۰۰ تخت بیمارستانی برای مقابله با کرونا خبر داد.

بهنام‌رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد پس از انتزاع از دانشگاه علوم پزشکی مسیر سختی را پشت سر گذاشته است اظهار کرد: پس از گذشت مدتی از مسئولیتم در این دانشکده، امروز احساس می‌کنم همکاران در پست‌هایی مختلف، شایستگی زیادی دارند.

وی بیان کرد: در این مدت، هتلینگ‌های بیمارستان ، اتاق RF ام.آر.آی - محوطه‌سازی با ۹۹ درصد پیشرفت ساختمان دانشکده بهداشت که در حال تکمیل است و پروژه ملت که آماده بهره‌برداری است از مهمترین پروژه‌های عمرانی دانشکده به شمار می‌رود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه بیمارستان قائم(عج) در تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق بیمار بسیار خوب عمل کرده است گفت: این مرکز درمانی در اعتبار بخشی نمره قابل قبولی را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه توانسته‌ایم پزشکان عمومی و متخصص را به دانشکده اضافه کنیم افزود: به لطف زحمات معاون آموزشی و همکارانش، امروز بار علمی دانشکده ارتقاء یافته و توانستیم پنج عضو جدید هیئت علمی را جذب کنیم.

مخصوصی خاطرنشان کرد: مراجعات بیماران شهرهای مجاور به شهرستان و به بیمارستان حضرت قائم(عج) به دلیل زحمات همکاران در این حوزه، نشان از ارتقای سطح خدمات درمانی دانشکده است.

وی عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در طرح فشار خون توانست رتبه بالایی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کسب کند که این مهم حاصل زحمات همکاران در حوزه بهداشت  بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تاکید به اینکه نقشه راه و هدف، ارتقای دانشکده به دانشگاه است گفت: این هدف با زحمات کارکنان و اعضای هیات رئیسه، دست‌یافتنی است.

وی با بیان اینکه اسدآباد نخستین شهرستان استان بود که با اعلام هشدار جهانی روز ۱۳ بهمن سال گذشته نخستین جلسه سلامت و امنیت غذایی با موضوع کرونا را تشکیل داد افرود: با ورود کرونا به اسدآباد آمادگی کامل وجود داشت و یکی از اقدامات مهم، ایزوله کردن تریاژ تا بخش‌های بستری بیمارستان بود.

مخصوصی به لغو خدمات الکتیو اشاره کرد و گفت: دو بخش را با سه سناریو برای موضوع کرونا تعریف کردیم و امروز ۲۰۰ تخت کاملا آماده در نقاهتگاه‌ها تجهیز شده است.

وی استفاده از پهپاد کشاورزی برای گندزدایی و ابتکار نصب پرده‌های گندزدا در مبادی ورودی شهر و بیمارستان را از ابتکار دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دانست و  گفت: در طول این مدت توانستیم تمام مناطق پرتراکم را لکه‌گذاری کنیم و غربالگری توسط معاونت بهداشت و کارشناسان آن حوزه، در مناطق مربوطه با حساسیت بالاتری اقدام شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه قبل و حین شیوع کرونا اقدامات بسیار مناسب و خوبی انجام شده است افزود: از بهترین همراهان ما در این مسیر سخت و پرفراز و نشیب، معاون درمان دانشکده بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۹.۵ درصد جمعیت شهرستان را غربالگری کرده‌ایم خاطرنشان کرد: روزهای ابتدایی کرونا به خاطر غربالگری درست دانشکده، آمار بالا بود اما غربالگری کمک کرد که امروز به نقطه ثبات برسیم.

مخصوصی با اشاره به اینکه پوشیدن لباس Cover All در مدت ۱۲ تا ۱۸ ساعت کار بسیار دشوار و طاقت‌فرسایی است و همکاران ما در این روزها جانفشانی می‌کنند گفت: از همین جا به کارکنان، ریاست و تیم مدیریتی بیمارستان و به ویژه پرستاران ایثارگر خسته نباشید و خداقوت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار