کد خبر: ۱۰۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
رئیس اداره صمت ابرکوه گفت: در پی تخلف برخی اصناف از مصوبه ستاد مقابله و مبارزه با کرونا مبنی بر فعالیت اصناف تنها تا ساعت 20، سه واحد صنفی متخلف از این مصوبه، پلمپ شدند.

سید مسعود میرحسینی در گفتگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، از پلمپ سه واحد صنفی متخلف در شهرستان خبر داد و گفت: در پی اجرای مصوبه ستاد مقابله و مبارزه با کرونا مبنی بر اجازه فعالیت اصناف تنها تا ساعت 20، توسط گشت مشترک اصناف، صمت، ناجا و شبکه بهداشت و درمان، واحدهای صنفی که این مصوبه را نادیده گرفته و رعایت نکرده بودند، پلمپ شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه اذعان کرد: در شهرستان بیش از 2 هزار واحد صنفی فعال وجود دارد که طی یک‌ماهه گذشته تنها قریب به 200 واحد صنفی تأمین‌کننده نیازهای اصلی شهروندان از جمله نانوایی، قصابی، فروشندگان مواد غذایی و لبنی و میوه‌فروشی اجازه فعالیت داشتند و مابقی به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا، تعطیل بودند.

میرحسینی افزود: در حال حاضر ستاد مقابله و مبارزه با کرونا اجازه فعالیت سایر اصناف را روزانه تا ساعت 20 شب اعلام کرده است و از تاریخ 24 فروردین و بر طبق هشدارها و اعلام عمومی قبلی، فعالیت اصناف بعدازاین ساعت تخلف محسوب شده و منجر به پلمپ واحدهای صنفی می‌شود.

وی ادامه داد: برخی واحدهای صنفی و مراکز تجاری به علت پرخطر بودن همچنان اجازه فعالیت ندارند که اسامی آن‌ها به شرح ذیل است:

فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای غیر FMCG (غیر سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده)

پاساژها، مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف

آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی

 آموزشگاه‌های رانندگی

رستوران‌ها (در صورت بیرون بر بودن مجاز به فعالیت هستند)، اغذیه‌فروشی‌ها، طباخی و فست‌فودها

گرمابه، سونا و ماساژ

روز بازارها و نمایشگاه‌ها

مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت

باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی

تالار پذیرایی و سالن مراسم

 قهوه‌خانه، چایخانه و تریا

انتهای پیام/90027

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار