کد خبر: ۱۰۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود از جمع‌آوری بیش از ۶۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در پایگاه‌های این حوزه خبر داد.

اباذر مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در شاهرود اظهار کرد: تاکنون پایگاه عاشقان ولایت، کمک نقدی ۱۲ میلیون ریال و غیرنقدی ۵ میلیون ریال، پایگاه امام مسلم ابن عقیل (ع) کمک نقدی ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال و غیرنقدی ۱۴ میلیون ریال، پایگاه امام علی (ع) کمک نقدی ۱۷ میلیون ریال، پایگاه مقداد کمک نقدی هفت میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و پایگاه شهید نواب صفوی کمک نقدی هفت میلیون ریال جمع‌آوری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج این حوزه در راستای شناسایی اقشار آسیب‌دیده از کرونا در محلات نیز فعال هستند، افزود: پایگاه‌های بسیج با همکاری ائمه جماعات و معتمدین محله اقدام به جمع‌آوری آمار خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا نموده‌اند و بانک اطلاعاتی این خانواده‌ها برای کمک در حال تکمیل است.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) با اشاره به حمایت از جهادگران عرصه سلامت نیز گفت: به همت پایگاه امام علی (ع) محله جانباز ۱۵۰ بسته میان وعده و آب‌میوه طبیعی هویج با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهیه و به بیمارستان امام حسین (ع) برای استفاده کادر درمانی اهدا شد.

وی با تأکید بر تداوم این فعالیت‌ها در راستای مقابله با کرونا افزود: بسیجیان در خط مقدم مقابله با کرونا در کنار جهادگران عرصه سلامت و مردم هستند و از هیچ تلاش در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار