کد خبر: ۱۰۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: تعداد جان باختگان از ویروس کرونا کاهش پیدا کرده، اما همچنان اوضاع خطرناک است.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوران تیلیه، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه درمورد شیوع ویروس کرونا و گذراندن دوران قرنطینه اظهار داشت: ما برای ترک منزل با محدودیت‌هایی روبرو هستیم. می‌توانیم برای خرید از خانه خارج شویم، اما در خیابان‌ها کنترل می‌شویم. ما باید دلیل محکمی برای خروج از منزل داشته باشیم و در غیر اینصورت جریمه خواهیم شد. در هفته گذشته 1200 تا 1300 نفر جان خود را از دست دادند. این تعداد در حال کاهش بوده، اما اوضاع همچنان خطرناک است.

وی درمورد عقد قراردادش با تیم والیبال پاناسونیک ژاپن، گفت: خوشبختانه قراردادی بین فدراسیون والیبال فرانسه و باشگاه جدیدم امضا شد که بر اساس آن من می‌توانم همراه با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های المپیک 2021 حاضر شوم. از هر دو طرف که در این شرایط غیرمعقول من را درک کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال پاناسونیک ژاپن درخصوص تمدید قرارداد کوبیاک با این باشگاه، عنوان کرد: او بازیکن برجسته‌ای بوده و عناوین زیادی در لیگ لهستان به دست است. کوبیاک تجربه بالایی دارد و دوبار قهرمان جهان شده است. من از داشتن چنین بازیکنی در تیمم خوشحال هستم. معتقدم که او می‌تواند به من کمک کند تا فلسفه والیبالی‌ام را در ژاپن پیاده کنم.

تیلیه درمورد آینده کاری پسرش (کوین) در تیم ورشو، خاطرنشان کرد: او دوست دارد در ورشو بماند و در انتظار دریافت پیشنهاد جدید از سوی مسئولان باشگاه است. او بازی و زندگی در ورشو را دوست دارم و از شرایطش راضی است. او زیر نظر آناستازی بسیار خوب کار کرد و باید به این روند ادامه دهد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار