کد خبر: ۱۰۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید خراسان رضوی خبر داد؛
جواد غلامپور گفت: مرحله دوم توزیع پک‌های بهداشتی در بین گروه‌های خاص ایثارگری استان خراسان رضوی آغاز شده است.

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «محمدجواد غلامپور» با اعلام این خبر اظهار داشت: پیشگیری از بیماری مقدم بر درمان آن است و تمام فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای پیشگیری و ارتقا سطح سلامت ایثارگران است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: در طرح پایش سلامت، وضعیت سلامتی گروه‌های خاص جامعه ایثارگری در طول سال به صورت مستمر بررسی می شود.

وی به آغاز مرحله دوم توزیع پک‌های بهداشتی بین جامعه ایثارگری استان برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: این پک‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی دست و سطوح، ماسک و دستکش است که در میان گروه‌های خاص جامعه ایثارگری در سطح استان در حال توزیع است.

غلامپور با بیان اینکه مدیون فداکاری شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: علاوه بر در اختیار گذاشتن پک‌های بهداشتی، اعتباراتی به ادارت بنیاد شهید در شهرستان‌ها اختصاص داده شده است تا در شرایط خاص بتوانند به تامین سلامت ایثارگران کمک کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه توزیع پک‌های بهداشتی از اسفند سال گذشته آغاز شده است، بیان داشت: در مرحله اول بیش از ده هزار نفر از ایثارگران از پک‌های بهداشتی بهره مند شدند که جانبازان 50 تا 70 درصد و جانبازان شیمیایی در این مرحله در اولویت بودند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار