کد خبر: ۱۰۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
بعد از آنکه مجلس شورای اسلامی در سال جاری بعد از سه هفته جلسه علنی، قرار است هفته آینده را به بازدید از حوزه‌های انتخابیه بروند وعملا جلسه آتی مجلس یکشنبه 14 اردیبهشت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه (3 اردیبهشت 99) برگزار شد که مهمترین دستور کار آنها بررسی طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس شورای اسلامی  و انتخابات شورای شهر و روستا بود.

نمایندگان در سال جاری و در سه هفته متوالی جلسات علنی برگزار کردند و طبق قانون بعد از سه هفته متوالی جلسه علنی نمایندگان باید در هفته چهارم به بازدید از حوزه انتخابیه خود بروند.

عبدالرضا مصری نائب رئیس دوم مجلس در پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه اعلام کرد که جلسه آتی مجلس یکشنبه 14 اردیبهشت خواهد بود.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس نزدیک به دو ماه اسفند سال گذشته و فروردین ماه سال جاری، جلسه علنی را برگزار  نکردند. در حالی که شیوع کرونا در کشور مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده بود لذا این مطالبه عمومی از نمایندگان مجلس وجود داشته و دارد که جلسات علنی مجلس مستمرا و در طول هفته برگزار شود.

روز گذشته هیأت رئیسه مجلس تصمیم گرفت که جلسات علنی مجلس از 14 اردیبهشت ماه در سه روز متوالی یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برگزار شود. این در حالی است که در طول هفته‌های پیشین جلسات علنی مجلس فقط روزهای سه‌شنبه وچهارشنبه برگزار شده بود.

همچنین برخی کارشناسان از اینکه جلسات علنی مجلس، تعطیل شود، انتقاد داشته و پیشنهاد حذف تعطیلی مجلس و سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه را مطرح کرده و از وکلای ملت می‌خواهند که موضوعات مهم کشور را بررسی کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار