کد خبر: ۱۰۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
طرح «غمگساران جوان» با تلاش شماری از جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر استان و معاون جوانان استان، با خانواده‌های متوفیان کرونا ابراز همدردی کردند.

این مراسم طبق اطلاع‌رسانی قبلی و پخش زنده از صفحه اینستاگرام جمعیت هلال‌احمر استان با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و با حضور چند تن از اعضای کانون جوانان در محل سالن اجتماعات ستاد جمعیت هلال‌احمر استان و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی آغاز شد.

مراسم با قرائت قرآن و فاتحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) ادامه پیدا کرد.

سپس حجت‌الاسلام محمود نطنزی مسؤول دفتر نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه این روزها خانواده‌های متوفیان کرونا یا خانواده‌های نیروهای درمانی به دلیل مراقبت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی نتوانستند برای عزیز از دست رفته خود مجلس ترحیم برگزار کنند، اظهار کرد: این برنامه با هدف دلجویی و همدردی با خانواده‌هایی که عزیزان خود را به خاطر ابتلا به بیماری کرونا از دست داده‌اند، برگزار شده است.

وی، بحران ناشی از شیوع کرونا را مصداق آزمایش الهی دانست و خانواده‌های عزیزان درگذشته را به صبر و توکل فراخواند.

نطنزی با تشکر از جوانان حاضر در مراسم و همه جوانانی که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به جمع این غمگساران پیوسته بودند، برای درگذشتگان آرزوی علو درجات و برای خانواده‌های این درگذشتگان آرزوی صبر و شکیبایی کردند.

انتهای پیام/74001/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار