کد خبر: ۱۰۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
وزارت خزانه داری آمریکا امروز اعلام کرد از محل برنامه حمایت از پرداخت حقوق و دستمزد، 9.5 میلیارد دلار به عنوان کمک اضافی به خطوط هوایی آمریکا پرداخت کرده است که در مجموع کمک به این بخش را به 12.4 میلیارد دلار می رساند.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا امروز اعلام کرد از محل برنامه حمایت از پرداخت حقوق و دستمزد، 9.5 میلیارد دلار به عنوان کمک اضافی به خطوط هوایی آمریکا پرداخت کرده است که در مجموع کمک به این بخش را به 12.4 میلیارد دلار می رساند.

در مجموع، دولت آمریکا این رقم را میان 10 ایرلاین بزرگ و 83 ایرلاین کوچک تر تقسیم کرده است.

کنگره با 25 میلیارد دلار کمک مالی برای پرداخت حقوق و دستمزد برای ایرلاین های مسافری موافقت کرده است. خزانه‌داری آمریکا هم خطوط هوایی بزرگ را که بیش از 100 میلیون دلار کمک دریافت کرده‌اند، موظف کرده است تا ظرف بیش از 10 سال 30 درصد مبلغ را به شکل وام کم بهره بازپرداخت کنند و ضمانت‌نامه هایی با ارزش معادل 10 درصد کل مبلغ وام را ارائه بدهند.

به عنوان شرط کمک هزینه ها، ایرلاین ها نباید تا 30 سپتامبر حقوق ها یا فرصت های شغلی را کاهش دهند و همچنین از خرید سهام یا پرداخت سود سهام منع شده اند و با محدودیت هایی برای غرامت های اجرایی مواجه اند.

مدیر ارشد اجرایی شرکت «اسکای وست» به کارکنان خود در روز جمعه گفته است انتظار می رود این ایرلاین 438 میلیون دلار از وزارت خزانه داری کمک مالی پرداخت حقوق و دستمزد دریافت کند.

چهار ایرلاین بزرگ آمریکا در مجموع 19.2 میلیارد دلار از 25 میلیارد دلار را دریافت کرده اند که شامل آمریکن ایرلاینز گروپ، دلتا ایرلاینز، یونایتد ایرلاینز هلدینگز و ثوت وست ایرلاینز هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا در ابتدا 50 درصد کمک مالی را میان خطوط هوایی بزرگ تقسیم کرده و باقی را در ماه جولای پرداخت خواهد کرد.

این وزارتخانه هنوز در حال بررسی چگونگی پرداخت 4 میلیارد دلار کمک مالی به خطوط هوایی باری و 3 میلیارد دلار به پیمانکاران فرودگاهی نظیر شرکت های پذیرایی کننده است.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد خطوط هوایی باری که 50 میلیون دلار یا کمتر و پیمانکارانی که 37.5 میلیون دلار یا کمتر دریافت می کند، نیاز نیست که زیرساخت های مالی به عنوان جبران ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار