کد خبر: ۱۰۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان از آغاز طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

عزت اله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان و حفظ آرامش بازار در این ماه مبارک طرح ویژه نظارت بر بازار از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه می‌یابد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام تصریح کرد: این طرح تشدید به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی ها، تالارها و رستوران‌ها، سوپر مارکت‌ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.

عبدخانی همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گزارش کنند.

 

انتهای پیام/۹۷۰۸۲۳

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار