کد خبر: ۱۰۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
پیام مدیرعامل ملل بمناسبت درگذشت مدیرعامل بانک مسکن

انا لله و انا اليه راجعون
با قلبي آكنده از حزن و اندوه ضایعه دردناک در گذشت همكار ارجمند شبكه بانكي مرحوم دکتر رحیمی انارکی مدیر عامل فقید بانک مسکن كه ساليان متمادي در سنگرهاي مختلف اقتصادي منشأ خیر و بركت براي كشورمان بوده موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب، اعضای هیات مدیره و کارکنان موسسه اعتباری ملل گردید.
ايشان مدیری فرهیخته، کوشا و خادم به مردم بودند که لحظه ای از هدف خدمت به مردم باز نایستادند و با سعی و تلاش و ارائه برنامه هاي مدون همواره بدنبال تسیهل انجام امور هموطنان و کارکنان کوشاي شبكه بانكي بودند.
مرحوم انارکی علی رغم فداکاری های کادر پزشکی و درمانی در مسير ابتلا به كويد ١٩ به خیل همکاران خدوم بانکی که جانشان را برای خدمت به مردم عزیزمان در دوران شیوع بیماری کرونا از دست دادند پیوست.
اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره و کارکنان موسسه اعتباری ملل ضايعه فقدان اين عزيز از دست رفته را به محضر مقام معظم رهبری، كاركنان شبكه بانکی، مديران و کارکنان بانک مسکن و خانواده معزز ایشان صميمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم شميم روح بخش بهشتي و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزيل خواستارم و اميدوارم مجموعه خدمات شايان ايشان مورد رضاي حق تعالي واقع و مسير حركت آن مرحوم با شتاب بيشتري ادامه يابد.
سيد امين جوادي
مدير عامل موسسه اعتباري ملل

 

نام:
ایمیل:
* نظر: